Home Forums Gear Kleding en toebehoren Goggle-lens bescherming

Dit onderwerp bevat 23 reacties, heeft 11 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  avoriazzz 13 jaren, 3 maanden geleden.

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • #3773

    Anoniem

    Hard case voor gsm of een bakje dat je ergens thuis hebt liggen,
    backpack blijft een aanrader! 😉

    #3776

    Anoniem

    [quote=”Krist” post=206]droog ideetje 😉 : draag hem om je nek? 😀 nja hangt af waar je bent dan maar rond een skigebied is t vrij normaal[/quote]

    Het is een extra lens he :P. Die ga je natuurlijk niet om je nek dragen. 😛

    #3784

    genesiz
    Bijdrager

    Zonder backpack gaat het hem denk ik niet worden. Je zou hem in een hardcase kunnen stoppen, maar die zal echt te groot worden om relaxed in je jas te stoppen. Ik zou kiezen voor een dunne [url=http://dakine.com/snowboard/packs/snow/heli-pro/]Dakine Heli Pro[/url].

    Daar kun je de lens mooi bovenin in doen en kun je aanhouden in de lift. Normaal rij ik ook niet met backpack maar vorig jaar een dag mijn vriendin’s dunne Dakine meegenomen en totaal geen last van gehad.

    Attachments:
    #4135

    rinus
    Bijdrager

    Ik was net aan het lunchen en at kokosbrood (hmmm)!

    Voor mensen met een cilindrische lens, ’t bakje van de kokosbrood is volgens mij perfect! Stiekje eromheen en klaar is kees!

    #4150

    avoriazzz
    Bijdrager

    hahaha, niemand kan zeggen dat je niet creatief bent!

    #4758

    kassanator
    Bijdrager

    ..what happened to gewoon boarden zonder alle gadgets, smart phones, i-potten en een rugzak vol reserve-brillen en lenzen?? Of denk ik er als enige zo over 😛

    #4760

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Denk nog is na over wat je zegt 😉

    Een telefoon is toch best handig om bij te hebben en muziek is toch wel fijn he. Maar een reserve lens ja verrektes handig want het weer kan zo omslaan.

    Ik heb de mijne altijd gewoon in het zakje voor de goggle en die zwerft door mn rugzak rond. Nooit geen problemen mee.

    #4783

    kassanator
    Bijdrager

    denk es na wat je zegt?..ff wa anders..ik snowboard-e al toen er nog geen 06-jes waren en de sony walkman het enige mobiele muziekske was..capiche? maar goed..ut zal wel

    #4784

    avoriazzz
    Bijdrager

    het kan wel zo zijn dat jij al snowboarde toen iedereen nog in berenvellen rondliep en mannen echte kerels waren, maar moderne toepassingen zoals brilleglazen voor andere weertypes, omdat ze er achter kwamen dat je met een zonnelens in de dikke shit geen reet zag en mobiele telefoons waar je mee gered kan worden als je ergens ver van de piste af zit of je kan bellen hoelaat het eten klaar is zijn toch best handig. dat noemen ze vaak vooruitgang.

9 berichten aan het bekijken - 16 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.