Home Forums Algemeen Algemeen zoveel gasten op de site

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  sicco 13 jaren, 4 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #4170

    avoriazzz
    Bijdrager

    als je onder aan de pagina kijkt zie je vaak een stuk of 10 ultimates online, maar vaak ook een paar honderd gasten. Zijn die er ook echt allemaal en zo ja, waarom zijn ze geen lid. maakt het forum nog gezelliger!
    [b]!!!GAST ALS JE DIT LEEST WORD GEWOON LID!!![/b] :blush:

    #4172

    rinus
    Bijdrager

    Wat hij zegt ja!

    Of zijn het bots?

    #4187

    Anoniem

    [quote=”Rinus” post=630]Wat hij zegt ja!

    Of zijn het bots?[/quote]

    Nee. Dit zijn gewoon ongeregistreerde mensen. Die alleen maar even komen checken. Meestal als ze goede info hebben gevonden of een vraag hebben dan registreren ze zich wel.

    #4822

    pien
    Bijdrager

    Grmpff, en ik denken dat het over gasten ging als mannelijke of vrouwelijke leden.. 🙂

    Maar ook dat valt tegen als het topic daar in eerste instantie over was gegaan, naar mijn idee zijn er bar weinig vrouwelijk ultimates, niet?

    #4831

    sicco
    Bijdrager

    Valt wel mee denk ik, misschien hebben de vrouwen minder te melden ofzo..

    Blijft wel jammer dat er soms inderdaad honderden gasten even een kijkje komen nemen, maar zich niet aanmelden. Dat ze kijken is natuurlijk goed, daar is dit forum voor. Maar bijv: van mijn hele vriendengroep is er naast mij slechts één kameraad die ook snowboard (en sinds kort m’n vriendin). Dan kan ik hier veel meer ervaringen delen/opdoen dan wij met z’n 2 à 3en.

    Dus voor alle nog niet leden: aanmelden en vertellen wat jou ervaringen zijn!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.