Home Forums Indoor Snowworld Zoetermeer Zoetermeer Algemeen

Dit onderwerp bevat 37 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 13 jaren, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #4139

    dusky
    Bijdrager

    Volgende week: Maakt niet uit welke dag: Maandag/dinsdag/woensdag/donderdag/vrijdag. Wie gaat er mee boarden? Íemand van dit forum moet dan toch wel tijd hebben om te boarden? [img]http://forum.xboxworld.nl/images/smilies/clown.gif[/img]

    #4147

    avoriazzz
    Bijdrager

    haha, jij hebt echt geen f*ck te doen hea 😛
    waarom ga je toch niet ff alleen, je ziet wel wie dr zit en als je dan uiteindelijk toch alleen bent kan je ff rustig met muziek in je oren nieuwe tricks oefenen.

    #4203

    dusky
    Bijdrager

    Morgen ga ik naar zoetermeer! [img]http://forum.xboxworld.nl/images/smilies/blink.gif[/img]

    Als er nog iemand is, zo zie ik er uit >>>

    Alleen dan zonder de goggles.

    #4916

    dusky
    Bijdrager

    Op naar zoetermeer!

    #4917

    rinusrups
    Bijdrager

    Zometeen? 😉
    Ik ben er over ’n uurtje sowieso

    #4924

    dusky
    Bijdrager

    Haha we waren 3 kwartier ofzo in Snowworld, toen we er achter kwamen dat naast de hal waar je binnenkomt, nog een piste is die veel langer is. :+ We waren al een beetje teneergeslagen. :p

    Ik vond het trouwens erg jammer dat er geen kleine kicker was in het funpark. Daar had ik me echt op verheugd. Er stonden alleen 2 rails, een box en een gigantische kicker, die ze aan het shapen waren. Geen funpark actie gehad vandaag dus. Zeer spijtig, want daar kwam ik eigenlijk ook een beetje voor.

    Is het trouwens warmer dan in Landgraaf? Want ik had het echt heet. 😛 Op een gegeven moment had ik mijn trui uitgedaan, mijn onderhandschoentjes en ik had een pet ipv een helm opgezet, omdat ik me helemaal kapot zweette omdat het zo heet was. 😛

    #4925

    avoriazzz
    Bijdrager

    doe je indoor 2 lagen handschoenen aan???????

    #4926

    krist
    Bijdrager

    tussen de 2 rails in is er een kleine kicker 😉 mja als je verkeerd valt raak je zo 1 van de 2 rails

    #4928

    rinusrups
    Bijdrager

    Ik wil ook nog weleens schuin van de grote kicker afspringen, da’s ook wel chill…

    #4931

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”Krist” post=1388]tussen de 2 rails in is er een kleine kicker 😉 mja als je verkeerd valt raak je zo 1 van de 2 rails[/quote]

    [quote=”Rinusrups” post=1390]Ik wil ook nog weleens schuin van de grote kicker afspringen, da’s ook wel chill…[/quote]

    Hier heb ik ook een mening over en dat is: SCHIJTVERVELEND!

    Tussen de rails door sloop je het hitje mee wat voor de rails bestemd is en echt veilig en slim is het niet.

    En van de zijkant van de afzet springen, daardoor krijg je vervelende sporen in de afzet en deze slijt op verkeerde plaatsen, wat weer vervelend is bij het shapen 😉

    Gebruik zulke dingen echt alleen waar ze voor zijn.

    #4933

    dusky
    Bijdrager

    Precies, en om het te leren is gewoon een normale “echte” kleine kicker het beste. Maar daar is ook plek zat voor.

    BTW: Topictitel heb ik even veranderd.

    #4939

    chokolademan
    Bijdrager

    Laatst ook hier wezen boarden, er is inderdaad alleen maar een hele kleine jump, of een enorm grote. Nog eentje ertussenin zou ideaal zijn.

    #4941

    dusky
    Bijdrager

    Ik hoop echt dat er een is de volgende keer als ik er ben.

    Trouwens: Props voor de DJ gisteren. Er werd echt de hele tijd dat ik er was superrelaxede muziek gedraaid.

    #4952

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Dat is waar. Vaak zijn de kickers/pukkels in Nederland het net niet. Of te klein of net weer te groot om wat op te oefenen.

    De schans op P2 in snowworld is altijd maar de vraag of je niet met je hoofd tegen het dak komt en die op p3 is gewoon HUGE.

    #4960

    dusky
    Bijdrager

    Waarom zijn de abbo’s toch zo tergend duur zeg. Je moet echt minimaal 1 keer in de week gaan, anders heeft het al geen zin om een abonnement te nemen.

    EDIT: Hmm dat is niet waar merk ik nu.

    Als je er van uitgaat dat je normaal een 4 uur toegangskaartje koopt:

    Jaarkaart: 725 / 37 = 19,59. Dus dan moet je minimaal 20 keer in een jaar gaan wil je het er uit hebben.
    Weekendjaarkaart: minimaal 17 keer gaan in een jaar.
    MIdweekjaarkaart: minimaal 13 keer gaan in een jaar.
    Maandkaart winter: minimaal 4 keer in de maand gaan.
    Maandkaart zomer: minimaal 3 keer in de maand gaan.
    Summer Card: minimaal 6 keer gaan in 5 maanden.

    Ik denk dat ik in mei maar eens zo’n summer card ga aanschaffen. Het enige nadeel is voor mij dat er de benzinekosten ook bij komen. En de reistijd ook natuurlijk. En ontelbaar veel muntjes van 50 cent voor de kluisjes. Heeft iemand van jullie een goedkopere oplossing dan elke keer dat je daar bent een aantal keer 50 cent daar in te douwen omdat je heel even iets moet pakken?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.