Home Forums Indoor Snowworld Zoetermeer Zoetermeer Algemeen

Dit onderwerp bevat 37 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 13 jaren, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
  • Auteur
    Berichten
  • #3820

    dusky
    Bijdrager

    In dit topic kun je van alles bespreken over Zoetermeer. Brand los!

    Een overzicht hoe vaak je in een bepaalde periode Snowworld moet bezoeken, wil je je abonnement er uit halen (berekend met een kaartje van 4 uur, 37 euro op het moment):

    Jaarkaart: minimaal 20 keer in een jaar.
    Weekendjaarkaart: minimaal 17 keer gaan in een jaar.
    MIdweekjaarkaart: minimaal 13 keer gaan in een jaar.
    Maandkaart winter: minimaal 4 keer in de maand gaan.
    Maandkaart zomer: minimaal 3 keer in de maand gaan.
    Summer Card: minimaal 6 keer gaan in 5 maanden.

    Als iemand nog suggesties heeft voor nuttige info in de startpost, post ze vooral!

    #3822

    Anoniem

    too bad dat ik met mijn schouder zit. Anders ging ik mee 😛

    #3875

    dusky
    Bijdrager

    Dus wie gaat er mee volgende week? 😀

    #3876

    eisse
    Bijdrager

    Hehe, heb het weer ff gezien met indoor… Afgelopen weekend in Bottrop, Duitsland geweest… Das leuk, voor twee keer! Kloterijen.. :blink:

    Dus nee, k ga niet mee 😉

    #3880

    genesiz
    Bijdrager

    Bottrop moet je niet vergelijken met Sneeuwwereld. Bottrop zuigt grootheid, gare piste, lange rijen en alleen van die vage families die voor de all-in prijs komen.

    Sneeuwwereld is net iets professioneler opgezet 🙂 Ik ga over 2 weekjes op de maandagavond mijn Jam uitlaten 😛

    #3884

    giel
    Sleutelbeheerder

    Hey Daan,

    Ik denk dat ik er zondag ff heen ga (beetje afhankelijk van zaterdagavond), dus als je zin hebt zie ik je misschien daar wel op je nieuwe Whammy Bar.

    Tot dan!

    #3902

    dusky
    Bijdrager

    Zondag kan ik helaas niet. Ik zit nog met mijn gekneusde pols en als die dan weer beter is dan moet ik werken.

    #3911

    pien
    Bijdrager

    Ik heb volgende week verschrikkelijk veel feestjes op t programma staan, dus dan kan ik helaas niet..

    Net als jij ben ik sinds september afgestudeerd en kloot een beetje aan, aangezien ik gek wordt op een kantoor van 8 tot 5 🙂 misschien nog maar even doorstuderen of een echt toffe baan vinden :)?

    Die week daarop kan ik wel en vind ik de vrijdagavonden altijd wel strak, daarna is er dan meteen tijd om de stad in te rollen, tegen die tijd moeten we afspreken: kunnen we misschien elkaars planken leren mbt topic: ‘Butter’

    Ik heb een evil twin van bataleon en zoals andere ultimates al zeiden: deze is echt top voor buttering. wat betreft funpark etc. heb ik alleen nog maar ervaring in hoe het niet moet, dus we zijn aan elkaar gewaagd, haha!

    #3913

    Anoniem

    [quote=”Pien” post=362]Ik heb volgende week verschrikkelijk veel feestjes op t programma staan, dus dan kan ik helaas niet..

    Net als jij ben ik sinds september afgestudeerd en kloot een beetje aan, aangezien ik gek wordt op een kantoor van 8 tot 5 🙂 misschien nog maar even doorstuderen of een echt toffe baan vinden :)?

    Die week daarop kan ik wel en vind ik de vrijdagavonden altijd wel strak, daarna is er dan meteen tijd om de stad in te rollen, tegen die tijd moeten we afspreken: kunnen we misschien elkaars planken leren mbt topic: ‘Butter’

    Ik heb een evil twin van bataleon en zoals andere ultimates al zeiden: deze is echt top voor buttering. wat betreft funpark etc. heb ik alleen nog maar ervaring in hoe het niet moet, dus we zijn aan elkaar gewaagd, haha![/quote]

    Hij gaat ook wel door leren. Hij is in het 2e leerjaar gestopt met zijn HBO opleiding. en dan kan je pas in februari weer in stromen.

    Ben een neef van hem, voordat je je gaat afvragen hoe dat ik dat kan weten :+

    #3917

    dusky
    Bijdrager

    Je hebt toch geen feestjes overdag? 😀 Vrijdagavond is meestal de enige avond wanneer ik lam ben. 😛

    #3922

    rinus
    Bijdrager

    Voorlopig weinig tijd, maar voornamelijk weinig geld. Vriendinnetje zit een half jaartje in Scandinavië, dus de funds gaan naar de vliegtuigmaatschappij.

    Ik vind het overigens wel een heel goed idee!

    #4023

    missy
    Bijdrager

    hoi ben hier pas nieuw ben 26 jaar uit utrecht en ben eigelijk op zoek naar iemand die met mij een keer naar zoetermeer wilt
    gaan snowboarden en mij ermee wilt helpen want heb het nog nooit gedaan maar lijkt me superleuk!

    #4024

    dusky
    Bijdrager

    Ik zoek iemand die aanstaande dinsdag mee naar Snowworld Zoetermeer wil gaan. Ik heb geen zin om alleen te gaan en ik wil ook graag wat bijleren. 😀 En mijn nieuwe board uittesten! Ik wil namelijk een beetje leren jibben. Butters, rails, kickers, 180’s.

    @ Missy:
    Ik wil gerust een keer mee alleen ben ik er laatst achtergekomen dat ik niet een erg goede snowboardleraar ben. 😛 Ik was met een maat naar snowworld, die nog niet kon boarden en hij zei toen ie het eenmaal doorkreeg dat ik het echt slecht uitgelegd had. 😛

    #4028

    missy
    Bijdrager

    haha maak nie uit als ik maar nie in me uppie hoef haha en ken jij is lache als ik weer is op me bek valt 😛 vroega skiede ik welis maar wil toch eens proberen om op de board te staan als er nog meer mensen zijn die is mee wille gaan hoor ik het graag..

    #4040

    dusky
    Bijdrager

    Niemand in om morgen te boarden? 🙁 Ik verveel me echt dood. :’)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.