Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Welk snowboard/bindingen kan ik kopen?

Dit onderwerp bevat 525 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  jeeba 10 jaren, 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 526)
  • Auteur
    Berichten
  • #4034

    genesiz
    Bijdrager

    Wat is je budget? Cartels zijn erg lekker, wil je wat minder uitgeven dan zou je voor de Missions of Customs kunnen gaan. Zijn allemaal echt geen slechte bindingen!

    #4035

    rinus
    Bijdrager

    Wat hij zegt. Ik ben zelf voor de Missions gegaan bij gebrek geld en ik ben er heel tevreden over!

    #4041

    ted-h
    Bijdrager

    Hahaha vet. Ik heb vorige week hetzelfde setje gekocht! En dit was mij nog niet opgevallen.. :laugh:

    #4042

    ted-h
    Bijdrager

    Mijn reactie was eigenlijk voor de burton sherlock set bedoeld… Beetje laat maar goed :blush: :blush:

    #4045

    rinus
    Bijdrager

    [quote=”Dusky” post=256]*knip*
    [img]http://img176.imageshack.us/img176/498/dsc00021i.jpg[/img][/quote]

    Ook beetje laat: stond die rechter gewoon bij ’t plaatje erbij of heb je die nu ook? Ik heb exact dezelfde 😀

    #4046

    Anoniem

    [quote=”Ted H” post=495]Mijn reactie was eigenlijk voor de burton sherlock set bedoeld… Beetje laat maar goed :blush: :blush:[/quote]

    Haha. :P. Als je dan een bericht quote, dan weet iedereen dat je het over dat berichtje had :P.

    En let even op dubbele posts! Dus even editten als je de laatste bent die iets gezegd hebt.

    #4048

    supmylo
    Bijdrager

    [quote=”GenesiZ” post=487]Wat is je budget? Cartels zijn erg lekker, wil je wat minder uitgeven dan zou je voor de Missions of Customs kunnen gaan. Zijn allemaal echt geen slechte bindingen![/quote]

    Mijn budget ligt om en bij de 700€. Voor het board zou ik nu iets van een 300€ betalen dankzij de korting, Boots zal ook wel iets van een 200€ zijn, dus dan heb ik nog 200€ over.
    De winkel waar ik ga geeft nog eens 10% op boots en bindingen, dus denk ik wel dat het de cartel est’s zullen worden.
    Morgen ga ik normaal overgaan tot de aankoop.

    #4049

    genesiz
    Bijdrager

    Als je het allemaal bij dezelfde toko haalt zou ik er mooi Cartels uit halen en het totaalbedrag op € 700,- zetten. Hebben jij/ze een mooie deal gesloten!

    #4050

    Anoniem

    [quote=”supmylo” post=501][quote=”GenesiZ” post=487]Wat is je budget? Cartels zijn erg lekker, wil je wat minder uitgeven dan zou je voor de Missions of Customs kunnen gaan. Zijn allemaal echt geen slechte bindingen![/quote]

    Mijn budget ligt om en bij de 700€. Voor het board zou ik nu iets van een 300€ betalen dankzij de korting, Boots zal ook wel iets van een 200€ zijn, dus dan heb ik nog 200€ over.
    De winkel waar ik ga geeft nog eens 10% op boots en bindingen, dus denk ik wel dat het de cartel est’s zullen worden.
    Morgen ga ik normaal overgaan tot de aankoop.[/quote]

    Nice! ja cartels zijn heel goed! voor boots zijn de burton rulers redelijk goedkoop en ook zeer goed! dan kom je zeker toe met je budget, best burton boost pakke deze zijn ontworpen voor in de burton bindinge, andere boots gaat ook maar 100% uit je board halen –> burton boots 😉 veel succes

    #4051

    mayolein
    Bijdrager

    Jeej net dit board besteld:
    [img]http://www.blue-tomato.com/medias/generated_xTwc8XgNoPjfyVklhU3IEb-30_350_350.jpeg[/img]
    Ze hadden er nog 1 bij de blauwe tomaat. Lucky me 😉

    edit: hmm foto werkt niet? Beetje jammer..

    #4054

    genesiz
    Bijdrager

    Pakken we toch gewoon een ander ploatje 🙂 Erg sjieke boardjes hoor, daar ga je wel een tijdje van genieten!!

    [img]http://snowboarding.transworld.net/files/2010/09/ggweb_11.jpg[/img]

    Die Lib-Tech’s zie je overal verschijnen, ze zijn erg in trek dit jaar 😀 Veel plezier ermee!!!

    Wel ff foto posten als je bindingen erop zitten en hij staat thuis!!! (wat voor bindingen gaan er eigenlijk op? )

    #4057

    mayolein
    Bijdrager

    Thanks voor het fixen van een foto’tje 😉

    Er gaan groene Burton Triad bindingen op (model van vorig jaar).

    #4083

    supmylo
    Bijdrager

    is er eigenlijk een groot verschil tussen v-rocker en camber? Daarnet de shop hier in de buurt bezocht en naast de operator(158) kwam de verkoper met een burton joystick(157) op de proppen.
    Deze is echter een v-rocker en geen camber zoals de operator.
    Deze zal door de korting evenveel kosten als de operator. Welke is volgens jullie de beste keuze?

    #4086

    Anoniem

    [quote=”supmylo” post=536]is er eigenlijk een groot verschil tussen v-rocker en camber? Daarnet de shop hier in de buurt bezocht en naast de operator(158) kwam de verkoper met een burton joystick(157) op de proppen.
    Deze is echter een v-rocker en geen camber zoals de operator.
    Deze zal door de korting evenveel kosten als de operator. Welke is volgens jullie de beste keuze?[/quote]

    wel, een v-rocker is een speciaal systeem in het board waardoor het op de (de rocker) plaatsen meer flex krijgt, dit is goed voor een speelser boards waar je lekker me kan jibben, je land tricks makkelijker en je kan dus meer freestylen, camber is een systeem in je board waardoor board is stijver wordt, hierdoor heb je meer pop, steviger carves en bochten en dus betere freeride (des ondanks zijn het alle 2 all-mountain boards!!) je moet dus voor je zelf uitmaken of net iets liever freeride doet of freestyle 🙂

    Ik had vroeger de custom v-rocker: een heel goed all mountain board ik was eer heel tevreden van! Wegens een fabrieksfout is mijn dek gebarsten MAAR! ik kreeg een nieuw board van burton
    De custom flying-v (van dit jaar) Dit is zowel een rocker als een camber board (=springloaded) tussen de bindingen en de nose en de tail zijn rocker voor meer flex onder de bindingen zelf is het camber voor meer carve en stabiliteit, voor mij een perfect board!

    of je nu rocker of camber wilt dat moet je zelf weten
    hopelijk ben je nu iets wijzer

    #4089

    supmylo
    Bijdrager

    hoe verhoudt een rocker zich tegenover een camber board qua stijfheid.
    de operator en joystick krijgen beiden een 4/10, maar zit er hier een verschil in stijfheid tussen camber en rocker?
    Ik vind het best moeilijk beslissen.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 526)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.