Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Welk snowboard/bindingen kan ik kopen?

Dit onderwerp bevat 525 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  jeeba 10 jaren, 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 526)
  • Auteur
    Berichten
  • #3855

    Anoniem

    [quote=”Michielfm” post=305][quote=”Gdzr” post=303]Haha. ik kom er net achter dat mijn board licht geeft inhet donker! Super gaaf. Zal wel is ff een foto maken.[/quote]

    Das nice! vor snacht pics :p zie je enkel het board, dat was toch die Sherlock niet?[/quote]

    Zal wel is ff een pic maken. Je ziet die witten strepen er tussen. Wel gaaf effect. 馃檪

    #3858

    mayolein
    Bijdrager

    Eens ffkes het nieuwe forum testen 馃槈

    Ik m贸茅t echt een nieuw boardje hebben want mijn ouwe is compleet afgeragd!
    So here goes:

    [b]Lengte:[/b]182
    [b]Gewicht:[/b]79 kg
    [b]Schoenmaat:[/b] 41
    [b]Discipline:[/b] Freeride / Freestyle / van de piste af cruisen/knallen / all round lol hebben
    [b]Voorkeur voor merk:[/b] nope
    [b]Voorkeur voor vorm:[/b] Camber of zo’n camber/rocker

    Ik zit te denken aan de Nitro Cheryl Maas pro model of de Lib Tech T. Rice (maar die neemt mijn vriendje ook al dus das eigenlijk te unisex), maar wie weet hebben jullie wel veel betere idee毛n. 馃榾

    @Gdzr wat vet dat je board licht geeft! Geen idee wanneer je het nodig zou kunnen hebben, maar desalniettemin is het wel gaaf 馃榾

    #3866

    langebas
    Bijdrager

    De Cheryl Maas heb ik goeie dingen over gehoord…….maar dat moet ook wel als ze haar eigen board ontwikkeld 馃槈

    http://www.snowboardlengthcalculator.com/
    kijk anders hier effe op…..en als je dan op view toets krijg je ook een paar boards te zien.

    #3867

    genesiz
    Bijdrager

    Ik zou voor een 155ish gaan kijken, 153 zou wat meer voor freestyle kunnen maar 157 is denk ik weer te groot om leuk meer de klooien op de piste. 155 is een mooie middenweg.

    T.rice is helemaal hip dit jaar, schijnen erg goede plankjes te zijn en unisex is niet zo’n probleem, elke maat heeft zijn eigen dek. Tenzij je vriend natuurlijk dezelfde maat heeft/neemt als jij 馃檪

    Je zou ook kunnen kijken naar de Gnu Parkpicle, de naam geeft aan een parkboard te zijn maar Transworld Snowboarding heeft hem erg hoog gezet als Good Wood voor pisteknallen en all-mountain.

    Uiteraard kun je ook voor de best-of-both-world gaan en kijken voor een Bataleon 馃檪 Een evil-twin 154 of een Riot 155.

    Ik heb even een scan gemaakt van de GoodWood-list van Transworld.
    [img]http://www.markmeisner.com/plaatjes/fok/Goodwood.jpg[/img]

    #3877

    Anoniem

    [img]http://img696.imageshack.us/img696/5967/img4022m.jpg[/img]
    [img]http://img715.imageshack.us/img715/9509/img4026j.jpg[/img]

    #3879

    genesiz
    Bijdrager

    Sweet!!!!

    #3881

    krist
    Bijdrager

    ziek

    #3882

    langebas
    Bijdrager

    Vettttttttttttttttt…………….:woohoo:

    #3888

    Anoniem

    [quote=”Mayolein” post=309]Eens ffkes het nieuwe forum testen 馃槈

    Ik m贸茅t echt een nieuw boardje hebben want mijn ouwe is compleet afgeragd!
    So here goes:

    [b]Lengte:[/b]182
    [b]Gewicht:[/b]79 kg
    [b]Schoenmaat:[/b] 41
    [b]Discipline:[/b] Freeride / Freestyle / van de piste af cruisen/knallen / all round lol hebben
    [b]Voorkeur voor merk:[/b] nope
    [b]Voorkeur voor vorm:[/b] Camber of zo’n camber/rocker

    Ik zit te denken aan de Nitro Cheryl Maas pro model of de Lib Tech T. Rice (maar die neemt mijn vriendje ook al dus das eigenlijk te unisex), maar wie weet hebben jullie wel veel betere idee毛n. 馃榾

    @Gdzr wat vet dat je board licht geeft! Geen idee wanneer je het nodig zou kunnen hebben, maar desalniettemin is het wel gaaf :D[/quote]

    Als je een camber/rocker(=Springloaded) board wilt zou ik zeker eens bij de vrouwen boards van burton kijken 馃槈 ook de feelgood van burton een is goed vrouwenboard! (camber denk ik)

    @Gdzr
    echt nice!

    #3912

    mayolein
    Bijdrager

    Bedankt voor de tips!

    Ik heb gister de T. Rice voor mijn vriendje gehaald en ze gaan nu ook een T. Rice voor me proberen te halen in mijn maat. Die verkopers waren zo laaiend enthousiast over dat board, en het hij is zoooo mooi, dat ik hem ook moest hebben. Dan maar unisex (en ik neem hem inderdaad in een andere maat, dus hij is niet helemaal precies hetzelfde).

    Ik wilde eerst die parkpickle nemen van Gnu inderdaad, maar dat is een rocker en dat wil ik toch liever niet denk ik..

    @Gdzr Vet B)

    #3914

    langebas
    Bijdrager

    @Gdzr : nu ga je zeker alleen in de nacht boarden 馃槈

    #3915

    Anoniem

    [quote=”langeBas” post=365]@Gdzr : nu ga je zeker alleen in de nacht boarden ;)[/quote]

    Haha. Ben dan wel helemaal in het zwart, dus dan zie je alleen een snowboard naar beneden gaan 馃槢 Haha.

    #3923

    schuimzeep
    Bijdrager

    @ mayolein: Ha super! lang leve Mervin 馃槈
    Ben wel eens curieus naar de c2btx..

    #3937

    Anoniem

    [quote=”Mayolein” post=363]Bedankt voor de tips!

    Ik heb gister de T. Rice voor mijn vriendje gehaald en ze gaan nu ook een T. Rice voor me proberen te halen in mijn maat. Die verkopers waren zo laaiend enthousiast over dat board, en het hij is zoooo mooi, dat ik hem ook moest hebben. Dan maar unisex (en ik neem hem inderdaad in een andere maat, dus hij is niet helemaal precies hetzelfde).

    Ik wilde eerst die parkpickle nemen van Gnu inderdaad, maar dat is een rocker en dat wil ik toch liever niet denk ik..

    @Gdzr Vet B)[/quote]

    nice, pics zou ik zeggen! 馃槈

    #3980

    supmylo
    Bijdrager

    Lengte:179
    Gewicht:84 kg
    Schoenmaat: 43
    Discipline: van de piste af cruisen/knallen / all round lol hebben / begonnen met wat jumps
    Voorkeur voor merk: burton / forum
    Voorkeur voor vorm:

    hallo,

    ik ben aan het uitkijken voor de aanschaf van mijn eerste snowboard.
    Ik kan al redelijk snowboarden en het zal dit jaar mn 4de snowboardreis zijn.
    In de locale shop ben ik wat info gaan inwinnen en heb ik wat boardjes bekeken.
    De verkoper toonde me enkele boardjes en voor mij sprongen er 3 uit nl. een burton operator, burton custom en een forum sheme.
    Al deze boardjes zijn van vorig seizoen waardoor er een fikse korting op zit.
    welke van deze 3 zouden jullie mij aanraden en welke afmeting neem ik het best? In de ene winkel zei de verkoper dat ik een 158 moest nemen, in een andere winkel zei de verkoper dat ik een 161 moet nemen.
    Graag van jullie een woordje advies om mijn keuze te vergemakkelijken.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 526)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.