Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Welk snowboard/bindingen kan ik kopen?

Dit onderwerp bevat 525 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  jeeba 10 jaren, 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 526)
  • Auteur
    Berichten
  • #5573

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Freeride en een burton custom? Dat is meer een freestyle board. Freeride is meer je eigen sporen van boven naar beneden zetten.

    Dan kan je beter kijken voor een malolo, supermodel of fish

    #5574

    avoriazzz
    Bijdrager

    weet je zeker dat je ook echt freeride bedoeld, dus offpiste de first tracks zetten. freeride en all-mountain worden vaak door elkaar gehaald, all-mountain is gewoon lekker over de pistes knallen en af en toe het park in en af en toe een stukje buiten de piste. als je dat bedoeld kan een custom volgens mij wel

    #5577

    nilas
    Bijdrager

    dan heeft de Burton board finder mij liggen :/
    is Bataleon ook goed voor de beginnende snowboarder ?

    #5578

    nilas
    Bijdrager

    [quote=”avoriazzz” post=2053]weet je zeker dat je ook echt freeride bedoeld, dus offpiste de first tracks zetten. freeride en all-mountain worden vaak door elkaar gehaald, all-mountain is gewoon lekker over de pistes knallen en af en toe het park in en af en toe een stukje buiten de piste. als je dat bedoeld kan een custom volgens mij wel[/quote]

    all-mountain zal iets meer zijn wat ik zoek, bedankt :p
    offpiste doe ik echter het liefst van al, is de Bataleon Omni dan iets ?

    #5585

    r1mario
    Bijdrager

    Gisteren een board gekocht en het is niet de rossignol geworden. Het is de Burton hate geworden. Gelijk getest bij skidome en hij bevalt me super.

    #5588

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Haha ik heb de Hate van vorig jaar liggen. Is inderdaad een fijn board. Wel een freestyle board 😉

    #5590

    bartgraaf1
    Bijdrager

    Hoi,

    Ik heb de K2 www ( 2011 ) met Rome Arsenal bindingen ..

    Zeer fijn. Iemand interesse in een burton blunt 158 ?

    #5591

    r1mario
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=2068]Haha ik heb de Hate van vorig jaar liggen. Is inderdaad een fijn board. Wel een freestyle board ;)[/quote]OK,haha. De verkoper zei trouwens dat het een all mountain is en dan meer richting freestyle neigt dan naar freeride, zoiets zocht ik ook. Het ging gisteren in ieder geval lekker op dat board dus das goed.

    #5598

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Er zijn van vorig jaar 2 versies van de Burton Hate.

    Je hebt een versie met vrolijke kleurtjes en HATE onderop. Deze is zero camber en is een puur freestyle board.

    De andere is een v-rocker met een zwarte bovenkant en rode onderkant waarop BURTON staan.

    Ik heb de eerst genoemde.

    #5599

    r1mario
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=2078]Er zijn van vorig jaar 2 versies van de Burton Hate.

    Je hebt een versie met vrolijke kleurtjes en HATE onderop. Deze is zero camber en is een puur freestyle board.

    De andere is een v-rocker met een zwarte bovenkant en rode onderkant waarop BURTON staan.

    Ik heb de eerst genoemde.[/quote] Ik de tweede :laugh: alleen heb ik een zwart met blauwe. Vanavond ben ik er weer, eerst samen met een maat voor een snowboard kijken voor hem,hij wil ook een eigen board na 2 keer gesnowboard te hebben 😆 hij gaat waarschijnlijk voor de burton custom flying v. Kan tie hem vanavond gelijk uitproberen als hij hem koopt. Ik wil een beetje gaan oefenen op butteren, hopen dat het wil want heb met trainen een spier in mijn rug verrekt van de week.:unsure:

    #5648

    sjaap
    Bijdrager

    [b]Lengte: 183cm[/b]
    [b]Gewicht: 75kg[/b]
    [b]Schoenmaat: 45[/b]
    [b]Discipline: Freeride[/b]
    [b]Voorkeur voor merk: Geen voorkeur[/b]
    [b]Voorkeur voor vorm: Camber, twin shape[/b]

    Ik ben op zoek naar een snowboard en binders. Het is de 1e keer dat ik er een koop, dus ik kan jullie hulp best goed gebruiken (in het verleden altijd materiaal gehuurd). 6 jaar ervaring (in totaal 8 weken gesnowboard). Mijn budget ligt rond de €400-500.

    Ik had mijn oog al laten vallen op de Centurion van Imperium, maar nu kreeg ik van vrienden te horen dat imperium misschien niet zo’n goed merk zou zijn. Iemand die hier meer over weet?

    Alvast bedankt.

    #5649

    nincom
    Bijdrager

    Over de Imperium weet ik niet zoveel, wat een alternatief zou zijn is deze K2 Believer

    http://www.hot-zone.tv/de_DE/dstore/shop/men/hot-deals/K2_Believer-157/37914/?cname=Snowboards&sortcriteria=70%B624&scname=All-Mountain-Freestyle-Rocker

    Is een Flatline, Twin en perfect geschikt voor freeride/piste cruizen.

    #5650

    sjaap
    Bijdrager

    Bedankt voor je advies. Weet er iemand toevallig een winkel in België waar ik dit snowboard kan kopen? (Ik heb geen probleem met online bestellen, maar ik zou het toch graag eerst eens gezien hebben)

    #5651

    sjaap
    Bijdrager

    Nu heb ik nog wat verder rondgekeken en de K2 Parkstar lijkt mij ook wel wat. Meer freestyle gericht, maar toch nog goed voor freeride? Iemand die mij wat meer kan vertellen over dit board?

    #5652

    manic
    Bijdrager

    [quote=”Sjaap” post=2133]Bedankt voor je advies. Weet er iemand toevallig een winkel in België waar ik dit snowboard kan kopen? (Ik heb geen probleem met online bestellen, maar ik zou het toch graag eerst eens gezien hebben)[/quote]

    In de D’store in bierbeek verkopen ze K2 snowboarden, of ze dat model hebben weet ik niet maar je kan altijd eens gaan kijken of eens bellen.
    http://www.dstore.be

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 526)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.