Home Forums Gear Snowboards en toebehoren vergelijkingen

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  mightym 13 jaren, 2 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #5157

    misterchaptem
    Bijdrager

    Ik zou willen weten of de Ride DH2 vergelijkbaar is met de Bataleon evil twin? en of de evil twin ook te vergelijken valt met boards van andere merken.

    #5158

    rinusrups
    Bijdrager

    [quote=”MisterChaptem” post=1624]Ik zou willen weten of de Ride DH2 vergelijkbaar is met de Bataleon evil twin? en of de evil twin ook te vergelijken valt met boards van andere merken.[/quote]

    Je mist sowieso de tbt, want dat hebben alleen bataleon boards… Verder weet ik niet hoe de boards zijn, heb wel goeie ervaring met bataleon (distortia)

    #5270

    mayolein
    Bijdrager

    Ik vind het absoluut niet vergelijkbaar. Ik heb niet op de Evil Twin gereden maar wel op een andere Bataleon, en TBT is echt niks voor mij… Ik vind het tot nu toe ook niet te vergelijken met iets anders wat ik heb gereden.

    De DH2 heb ik ook een keer op mogen rijden en vond ik een erg chill boardje. Ik heb nog serieus overwogen om die te kopen vorig jaar (je weet wel die Hells Yeah plank ;)) Gelukkig heb ik dat niet gedaan, want je ziet ze echt op elke hoek van de piste haha, maar buiten dat vind ik het dus wel aanrader.

    #5310

    mightym
    Bijdrager

    Zelf vind ik ze totaal niet te vergelijken. Rij zelf op een Ride DH (151). Ik heb indoor DH2 gereden en die voelt wel iets flexibeler aan en het is een rocker. Maar hij heeft alsnog totaal andere rijeigenschappen dan de Evil Twin. De Eviltwin die ik heb gereden was wel iets groter (154 uit mn hoofd). Je kan het beste testen natuurlijk dan voel je het gelijk en weet je welke voorkeur je hebt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.