Home Forums Algemeen US Summercamp US summercamp 2011

Dit onderwerp bevat 65 reacties, heeft 18 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 12 jaren, 9 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 61 tot 66 (van in totaal 66)
  • Auteur
    Berichten
  • #5729

    avoriazzz
    Bijdrager

    nouja, een weekje boarden in de buitenlucht terwijl het gewoon zomer is, is zoiezo al super chill!
    zoals het er nu naar uitziet heb ik 16 sneeuwdagen deze winter, hopen op nog een goede deal ergens

    #5730

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik had deze winter 25 dagen sneeuw. Ben van plan komende winter minder te boeken en gewoon last minute waar de sneeuw valt of een dik park ligt 🙂 En buiten de vakanties. Lekker makkelijk vrij te krijgen op mn werk en rustig in het buitenland.

    Maar eerst L2A onveilig maken waardoor mijn sneeuw dit jaar op 31 dagen komt.

    #5731

    avoriazzz
    Bijdrager

    oehh klinkt lekkerrrrr!!! Ja, ik zit nog met die kut school vakanties…
    nu 2 maanden vrij, maar in de periodes waar ik liever vrij zou hebben kan je zitten blokken, minder toll.

    nouja, ik mag niet klagen, dan maar een paar keer extra de fridge in.

    maar misschien idd als ik ergens een paar x lang weekend ”vrij kan krijgen” dat ik ook wat verse dump op ga zoeken.

    #5732

    chokolademan
    Bijdrager

    Hier in eerste instantie wel van plan om te gaan, maar m’n auto heeft het niet door de apk gehaald. Argh, dus eerst even een nieuwe wagen scoren met m’n geld, dan misschien nog naar de summer sneeuw 🙂

    #5733

    avoriazzz
    Bijdrager

    wordt een dure zomer dan als alles lukt!

    #5735

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Zo net even een nieuw skateboard gehaaldm, dan kan ik smiddags ook lekker spelen daar 🙂

6 berichten aan het bekijken - 61 tot 66 (van in totaal 66)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.