Home Forums Algemeen US Summercamp US summercamp 2011

Dit onderwerp bevat 65 reacties, heeft 18 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 12 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)
  • Auteur
    Berichten
  • #5278

    sylvia
    Bijdrager

    hey! mooi dan – ik was een beetje bezorgd – we gaan het aankomende zomer weer zo goed mogelijk regelen.

    #5280

    Graag weer even on-topic dit topic gaat over het summercamp dat georganiseerd wordt door US ism Ripstar.

    Bedrijven die zelf camps organiseren moeten partner zijn van US. Dit omdat anders het forum binnen no-time volloopt met commerciële berichten en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Alvast dank voor het begrip.

    #5292

    manic
    Bijdrager

    [quote=”lordoftheboard” post=1645]Komt er nog een summercamp?
    Heb bij opvakantie.nl wel iets gelezen, naar Les Deux Alpes, komt er van ultimate ook nog een summercamp?

    Gaan er meer mensen alleen? Ik zit er over te denken om misschien een weekje alleen naar de sneeuw te gaan in de zomer…
    Hoe oud zijn de mensen die meegaan? Ik ben 29 (je bent zo jong als je je voelt ;-)), op zich maakt het mij niet uit hoe oud iedereen is, maar ik heb niet zo’n zin om met alleen maar mensen van 18 in een groep te zitten :-)![/quote]

    Ik ben er 36 en zou dit ook wel zien zitten (of is dit echt wel te oud?:unsure:)
    Ik zou dit misschien ook wel alleen doen, mijn vriendin is niet zo voor de sneeuw als ik. Voor mij maakt de leeftijd niet echt uit als we maar fun hebben.

    #5388

    jascha
    Bijdrager

    Hmm.. zit er toch aan te denken om misschien weer mee te gaan dit jaar..

    #5389

    dusky
    Bijdrager

    Doen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

    Ik kan iig niet wachten op verdere info.

    #5418

    shft
    Bijdrager

    hoeveel kostte dat vorige jaren?

    Ik kom waarschijnlijk af met 3 man!

    #5421

    sylvia
    Bijdrager

    Ik heb staan ca 469,- per week, 729,- twee weken.
    Goed weekend!

    #5423

    shft
    Bijdrager

    [quote=”sylvia” post=1896]Ik heb staan ca 469,- per week, 729,- twee weken.
    Goed weekend![/quote]

    Aight merci!

    Jammer dat het stukje overlapt met Dour, twee weken boarden zag ik wel zitten.

    #5427

    dusky
    Bijdrager

    Vanaf nu graag echt alleen nog berichten die 100% met het USSC te maken hebben, niet meer met het zomerkamp dat geregeld wordt door Opvakantie.nl (sylvia). Daarvoor moet je op opvakantie.nl zijn. Offtopic berichten zullen zonder verder bericht verwijderd worden. Alle informatie over het USSC zal door de admin, ultimate-snowboarding.com, worden verstrekt.

    #5443

    [quote=”Manic” post=1761][quote=”lordoftheboard” post=1645]
    Ik ben er 36 en zou dit ook wel zien zitten (of is dit echt wel te oud?:unsure:)
    Ik zou dit misschien ook wel alleen doen, mijn vriendin is niet zo voor de sneeuw als ik. Voor mij maakt de leeftijd niet echt uit als we maar fun hebben.[/quote]

    Er zijn zeker ook deelnemers bij rond jou leeftijd hoor (ik ben ook al 32 ;))

    #5446

    manic
    Bijdrager

    Thx, goed om te horen. Ik heb er zeker zin in.

    #5448

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik kreeg vandaaf leuk bericht van Skidome en dat wil ook zeggen dat het voor mij niet zeker is of ik met USSC mee ga.

    Vanuit Skidome is het idee om met de freestyle leraren 1 of 2 weken naar L2A te gaan voor training enzo. Dus het is voor mij even afwachten wat het zal worden.

    #5455

    jurpeters
    Bijdrager

    @kevin: oh dat is ook master!
    Wanneer gaan jullie dan?
    Anders ff meeten in l2a he 😉

    #5457

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Er is nog niks concreets 😉 Er wordt nog naar gekeken, dus voorlopig wacht ik dat eerst af.

    Al ben ik wel benieuwd naar wat de prijzen zijn voor het USSC gezien de prijzen van opvakantie, die ik toch wel erg duur vindt voor een halve dagen boarden.

    #5462

    coesms
    Bijdrager

    @ Kevin.
    Prijzen duur voor dit SC??? Ja hoor! Ben je ooit wel eens in de zomer in 2A geweest?

    Ga je eens bedenken dat je voor een 6 daagse skipas in de zomer al €172 betaald! JA OOK VOOR HALVE DAGEN. De gletsjer is na 12.00 meestal niet meer te doen. €469 – €172 is €297 voor een week appartement inclusief busreis + alle aanverwante zaken!

    Ik ben al 6 keer in Deux Alpes geweest in de zomer en kan je vertellen dat dit niet veel goedkoper gaat worden mits je zelf een cheap ass krot vindt ergens aan de rand van het dorp. Les Deux Alpes is, ook in de zomer, gewoon een duur dorp!

    Mocht een andere organisatie hier financieel flink onderduiken dan is het een principekwestie en geen ‘goede deal’!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 66)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.