Home Forums Algemeen US Summercamp US summercamp 2011

Dit onderwerp bevat 65 reacties, heeft 18 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 12 jaren, 9 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 66)
  • Auteur
    Berichten
  • #5178

    lordoftheboard
    Bijdrager

    [center][img]http://img576.imageshack.us/img576/4646/ussc2011.png[/img][/center]

    Discussieer hier over het [b]Ultimate Snowboarding Summercamp[/b]!

    Komt er nog een summercamp?
    Heb bij opvakantie.nl wel iets gelezen, naar Les Deux Alpes, komt er van ultimate ook nog een summercamp?

    Gaan er meer mensen alleen? Ik zit er over te denken om misschien een weekje alleen naar de sneeuw te gaan in de zomer…
    Hoe oud zijn de mensen die meegaan? Ik ben 29 (je bent zo jong als je je voelt ;-)), op zich maakt het mij niet uit hoe oud iedereen is, maar ik heb niet zo’n zin om met alleen maar mensen van 18 in een groep te zitten :-)!

    #5183

    Jaaaaazeker US Summercamp komt dit jaar zeker terug! We zijn druk bezig alles op te zetten en er komt binnenkort meer info over, hou de frontpage in de gaten en het komt helemaal goed!

    PS We zijn ook druk bezig met een sneeuwhoogte systeem en iPhone, android en windows mobile app!

    Achter de schermen is het dus een drukte van belang!

    We houden je op de hoogte!

    #5186

    lordoftheboard
    Bijdrager

    Ik ben benieuwd :-D!

    #5188

    dusky
    Bijdrager

    Als er een USSC komt ben ik iig van de partij!

    #5194

    jurpeters
    Bijdrager

    is die reis naar les deux alpes van ultimate-snowboarding?
    gr.

    #5196

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik heb zowiezo plannen om L2A te gaan deze zomer. Als er een ussc gaat, dan weet ik in ieder geval al hoe ik ga 🙂

    #5197

    dusky
    Bijdrager

    [quote=”jurpeters” post=1661]is die reis naar les deux alpes van ultimate-snowboarding?
    gr.[/quote]

    Bedoel je deze: http://opvakantie.nl/reis.aspx?reisID=825 ?

    Voor zover ik weet is dat niet vanuit US. Vorig jaar bood opvakantie.nl die reis ook aan en daar heb ik toen voor gebeld. Die reis bevat wel de heen- en terugreis en verblijf, maar geen programma. Je krijgt dus geen clinics, etc, die je op USSC wel altijd kreeg. En ik heb er vertrouwen in dat dat dit jaar niet anders zal zijn, op het USSC. 😀

    #5198

    Klopt die reis is NIET van US en onze reis is dus ook nog niet te boeken! Er volgt snel meer info!

    #5258

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Hoe snel is snel? =D Want dan weet ik welke week(en) ik vrij moet houden.

    Hoe zat dat met vorige ussc? Wat stond er allemaal op het programma?

    #5267

    mayolein
    Bijdrager

    [quote=”lordoftheboard” post=1645]Komt er nog een summercamp?
    Heb bij opvakantie.nl wel iets gelezen, naar Les Deux Alpes, komt er van ultimate ook nog een summercamp?

    Gaan er meer mensen alleen? Ik zit er over te denken om misschien een weekje alleen naar de sneeuw te gaan in de zomer…
    Hoe oud zijn de mensen die meegaan? Ik ben 29 (je bent zo jong als je je voelt ;-)), op zich maakt het mij niet uit hoe oud iedereen is, maar ik heb niet zo’n zin om met alleen maar mensen van 18 in een groep te zitten :-)![/quote]

    Ik ben in 2009 alleen meegeweest met het summercamp, ik was toen bijna 21 en voelde me prima op mijn gemak. Alleen tijdens de busreis voelde ik me wel errug oud, aangezien de helft van de bus gevuld werd door de rookies 😉

    We zaten toen alleen niet echt centraal, dus ik heb eigenlijk alleen de mensen met wie ik het appartementje deelde goed leren kennen. Dat vond ik wel jammer.

    #5269

    sylvia
    Bijdrager

    Hoi, waar zat je dan? Ik dacht dat alle appartementen in het centrum waren??

    #5272

    mayolein
    Bijdrager

    Als je vanaf de gondel naar ons appartement liep, moest je nog voorbij de rodelbaan. Ik weet niet meer hoe het heette, sorry.

    Nou ligt het natuurlijk ook wel een beetje aan mezelf dat ik geen mensen heb leren kennen, ik ben redelijk kat-uit-de-boom-kijkerig 😉 Dus toen ik mijn draai een beetje had gevonden, was de week alweer voorbij..

    #5273

    sylvia
    Bijdrager

    Ik heb nu Summercamp staan eerste twee weken in Juli. Ik organiseer elke zomer Summercamp, natuurlijk! Maar zoals het er nu voor staat zal Ultimate-Snowboarding samen met Ripstar daarnaast iets anders gaan opzetten (tenminste dat begreep ik van Ultimate-Snowboarding) Ik denk niet dat ze dezelfde weken gaan doen, dat zou een beetje raar zijn. Zodra ik iets erover weet zal ik het posten en mailen aan iedereen die eerder SummerCamp / ussc geboekt heeft. Bij Summercamp is ook in 2011 busreis, overnachting, liftpas, clinics, mooie hoodie, kans op toffe prijzen (waarschijnlijk ook o.a. een snowboard..)inclusief. Er boeken ook mensen alleen. Je bent inderdaad zo oud als je je voelt.. met 29 jaar zul je wel één van de oudere snowboarders zijn op het camp, maar dat hoeft helemaal niks uit te maken. Ik probeer altijd een beetje leeftijd bij leeftijd in te delen, dus als je erbij wil zijn dat kan dat zeker. Maar ik boek ook mensen echt ‘alleen’ in Les Deux Alpes, als je bijvoorbeeld niet echt op zoek bent naar een ‘camp’. Misschien is het Gasthof Zillertal ook een leuk idee? (Mayrhofen)? Anyway.. er zijn zeker mogelijkheden.

    #5275

    sylvia
    Bijdrager

    Was je dan met Martijn mee en zat je bovenin het dorp?
    Zo raar, normaliter zit iedereen echt meer bij de gondel… maar goed om te weten – ik zal er beter op blijven letten! Ik wil het wel goed regelen namelijk voor iedereen.

    #5276

    mayolein
    Bijdrager

    Ik kan me geen Martijn herinneren. Ik zat bij twee jongens en één meisje uit Gent in een appartementje.

    En for the record, ik vond het prima geregeld hoor Sylvia. Ik heb meegedaan met alle clinics en die wedstrijdjes op het laatst [edit] en de kroegentocht!![/edit] en heb me echt prima vermaakt 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 66)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.