Home Forums Algemeen Algemeen US is back, Ultimates reunite!

Dit onderwerp bevat 72 reacties, heeft 43 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  twisted2000 13 jaren, 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)
  • Auteur
    Berichten
  • #3636

    boarder_666
    Bijdrager

    Welcome back dudes!
    Begon US al te missen. Ik postte misschien niet erg veel op versie 1.0 maar er was altijd wel wat nieuws te vinden.
    Versie 2.0 ziet er netjes uit. Al is het nog wat wennen om overzicht te hebben op de site.
    Kan wel komen door alle lichte kleuren

    In ieder geval, keep up the works! :cheer:

    #3637

    koekje
    Bijdrager

    Zo of je krijgt een volle mailbox met reacties… Is er ook een mogelijkheid om dit uit te zetten??

    #3638

    Je kunt je forumabonnementen beheren/stopzetten via de volgende link: http://www.ultimate-snowboarding.com/Forum/Recent/subscriptions

    We hebben het standaard op ‘ja’ zetten van forumabonnementen nu uitgeschakeld!

    #3640

    koekje
    Bijdrager

    Das wel beter dan! Dacht even veel vrienden te hebben haha 😉

    #3642

    krist
    Bijdrager

    Wat vet zeg! Ik was een aantal jaartjes geleden begonnen met snowboarde en kon gelijk al nergens meer aan denke.. Ik kon maar geen snowboard community online vinden en begon al gauw te denken dat NLers niet echt into snowboarden was, alleen maar skiers..

    Wanneer waren jullie gestopt? Ik heb dit nooit kunnen vinden (tot nu dan:P)

    Lijp! je heb geen idee hoe ik nu smile:D

    Thanks!:woohoo:

    #3644

    woutertje
    Bijdrager

    Lekker hoor, US terug, vooral nu de winter weer voor de deur staat:D

    Stiekem vond ik de oude site wel erg geil, even wennen;)

    #3645

    rinus
    Bijdrager

    Fijn dat Ultimate er weer is!

    #3685

    jellah
    Bijdrager

    Yo, weet niet of het aan mijn comp ligt, maar als er meer dan 2 pagina’s bij een bepaald topic komen, kan ik die niet meer aanklikken als ik eenmaal in het topic zelf zit.. Dan moet ik helemaal via het forummenu pagina 4 aanklikken.. Heb ik dit als enige? Aangezien het nog niet gemeld is;)

    #3690

    bedankt voor de tip ik ga ernaar kijken! Zou je nog even willen laten weten welke browser je gebruikt, alvast bedankt!

    #3695

    jonne
    Bijdrager

    DAAAAAAMMMMMMMMMMMNNNNNNN!!!!!

    werd weer even wakker geschut……

    veel te lang niet geweest, dat u-s.com
    maar daar ben ik dan maar weer eens een keer, terug van veel te lang weggeweest.
    voor de mensen die willen weten waarom, vraag het even persoonlijk en ik leg het wel uit!!

    good to be back

    hopelijk wordt het weer net als het echte begin, boarden en dan na hangen op de parkeerplaats met relaxe muziek!!

    See you around, JONNE!!

    #3699

    nitro1973
    Bijdrager

    US terug leuk

    “:woohoo:

    #3701

    koertzi
    Bijdrager

    US back online… te zot!

    Ben er vroeger nooit erg actief geweest om te posten, meer om te kijken…
    maar gemist heb ik het wel!!

    Way to go en veel succes!!

    #3716

    genesiz
    Bijdrager

    Heeeee, eindelijk weer online. Zit al weken bijna elke dag te kijken of hij al online was en precies als ik een paar dagen niet kijk is hij online gegaan!!!!

    Ziet er zo op het eerste oog goed uit, zal zo even gaan rondgluren wat er allemaal te vinden is. Enige nadeel wat ik nu even kan vinden is dat de pagina te breed is voor mijn 1024×768 resolutie op mijn laptop, maar dat moet ik maar voor lief nemen 😀

    Hulde aan het oude en nieuwe team voor de revival of US. In mijn ogen het beste, gezellige (op een aantal lurkers na) en druk bezochtste forum van NL!!!

    #3724

    1024×768 is zo 1999 😛

    Tip: Ctrl + (minteken) – op je toetsenbord en je kunt de site wel okay zien als het goed is. Have fun!

    #3725

    genesiz
    Bijdrager

    Zit nu op mijn 1920×1200 24″ crt(weer 1999 😉 ) en dan is het goed te lezen, zal die tip op mijn laptop eens proberen 😀

    Ga nu eens rondneuzen, kijken of ik nog wat feedback kan geven over de site 🙂

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 73)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.