Home Forums Algemeen Algemeen US is back, Ultimates reunite!

Dit onderwerp bevat 72 reacties, heeft 43 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  twisted2000 13 jaren, 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 73)
  • Auteur
    Berichten
  • #3590

    Eindelijk is het zover, US is terug van weggeweest en hoe!

    Surfholland.nl heeft US 2 maanden geleden overgenomen van Ripstar met de gedachte de meest positieve en enthousiaste snowboard community van de Benelux weer onafhankelijk te ondersteunen. We willen een online platform creëren dat het mogelijk maakt om snowboarders met elkaar in contact te laten komen en zo de sport nog leuker maakt. Dag en nacht hebben we door geknald om de website geheel te vernieuwen en te zorgen dat US weer helemaal up to date is.

    Vanaf nu zal de site weer online zijn en blijven. Surfholland is inmiddels alweer 11 jaar online en met succes! Dit willen we met jullie hulp ook gaan doen voor US, boarders voor boarders!

    We hebben alle nieuwsberichten en gebruikersaccounts weten te behouden, je kunt dus gewoon inloggen met je oude US login gegevens. Wel willen we je vragen je profiel even opnieuw in te vullen en een profielfoto te uploaden.

    Je kunt ook je facebook/twitter account koppelen aan je US profiel, zodat je profielfoto en je laatste statusbericht ook op US bijgewerkt worden, hoe cool is dat?!

    [b]Vette prijzen[/b]
    Iedereen die actief aan de gang gaat op het nieuwe US maakt binnenkort kans op hele vette prijzen, hierover volgt later meer info. We kunnen wel alvast verklappen dat actieve leden, die hun profiel invullen en actief zijn in het forum en andere US onderdelen, meer kans maken om te winnen…

    [b]Nieuwe mogelijkheden[/b]
    Er zijn heel veel nieuwe mogelijkheden bijgekomen, teveel om op te noemen, dus we raden je aan gewoon een kijkje te gaan nemen op de nieuwe website. Het kan gebeuren dat er nog kleine foutjes tevoorschijn komen, mocht je een fout ontdekken laat het ons dan even weten, fiksen we het meteen!

    [b]OPROEP voormalige US TEAM[/b]
    Uiteraard willen we graag het voormalige US TEAM weer bijeenbrengen, zodat we samen weer als vanouds alle snowboarders in de Benelux kunnen supporten! Wil jij opnieuw ons team versterken? Mail naar info@ultimate-snowboarding.com!
    We zijn nog op zoek naar: Erwin, Pieter, Rens, Thomas, Jascha, Marc, Tanja, Laura, Susanne, Patrick, Gerben, Paulos, Cees, Kenny, Pieter, Tobias, Jorien, Robert-Jan, Sylvia, Richard en Ronnie. (Jord en Peter hebben zich al gemeld)

    [b]Reporters gezocht[/b]US is een community voor en door hardcore snowboarders. We zijn dan ook op zoek naar ultimates die ons vrijwillig willen helpen met het zoeken en plaatsen van het laatste snowboardnieuws, reports en andere content. Wil jij ons team versterken? Mail naar info@ultimate-snowboarding.com!

    [b]Moderators gezocht[/b]
    Ook zijn we op zoek naar goede moderators die het forum overzichtelijk kunnen houden. Wil jij ons team versterken? Mail naar info@ultimate-snowboarding.com!

    Ultimates reunite!

    Webmaster Thijs

    #3591

    ex
    Bijdrager

    Ik vind het wel dope! Paar kleine bugs/aanmerkingen waar kan ik die heen sturen :)?

    #3592

    Goed te horen dat de site op het eerste gezicht naar wens is!
    Je kunt tips/bugs kwijt via mijn profiel of email info@ultimate-snowboarding.com

    Alvast bedankt voor jullie tips en hulp!

    #3593

    simonds
    Bijdrager

    Jay Sweet :laugh:

    #3594

    piwi
    Bijdrager

    Ziet er goed uit gasten ! welcome back.

    #3595

    jellah
    Bijdrager

    Mja, ik heb er wel weer zin in eigenlijk!!
    Goeie evaluatie gehad waarom die vorige uiteindelijk de soep in is gelopen?

    #3596

    ivar
    Bijdrager

    Beter dat US weer in de lucht is!

    Succes!

    #3597

    Omdat er hiervoor een commerciële partij achterzat werden de kosten te hoog en verslonsde het. Zij vonden dit ook zonde en hebben ons de kans gegeven US weer op de rails te zetten. Wij gaan weer voor de boarders voor boarders mentaliteit net zoals wij surfholland.nl ook al 11 jaar met succes samen met de community up to date houden, samen staan we sterk!

    [quote=”jellah” post=33]Mja, ik heb er wel weer zin in eigenlijk!!
    Goeie evaluatie gehad waarom die vorige uiteindelijk de soep in is gelopen?[/quote]

    #3599

    dusky
    Bijdrager

    Yes! Heb het echt gemist toen het uit de lucht was! De site is alleen wel erg traag.

    #3600

    kjiratsieko
    Bijdrager

    Welkom terug. Ik moet wel opmerken dat de site wel erg traag laadt en ook traag scrollt over mijn scherm.

    Ik gebruik firefox. (en verder erg snel internet en snelle pc, dus daar ligt ’t niet aan)

    #3601

    koekje
    Bijdrager

    Het is wennen, maar ziet er goed uit

    #3602

    devinnie
    Bijdrager

    Jippie!! Site is wel even wennen 🙂

    #3603

    jellah
    Bijdrager

    Ehm.. hoe zet ik de functie dat ik een mailtje krijg dat er een reactie is geweest uit?

    #3604

    devinnie
    Bijdrager

    Staat normaal gezien vermeld in de mails die je steeds krijgt;)

    #3605

    shft
    Bijdrager

    Site is lekker, beetje wennen en precies tikkeltje traag maar zeer deftige job jongens.

    Welcome back!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 73)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.