Home Forums Gear Snowboards en toebehoren TwinTip Ski’s

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  avoriazzz 13 jaren geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #5626

    avoriazzz
    Bijdrager

    Het doet pijn om dit te moeten vragen, maar weet iemand waar je relatief goedkoop K2 kung fujas kunt kopen???
    mijn knieën en ik kunnen niet met elkaar door één deur en daarom moesten we afspreken om niet fulltime meer te gaan snowboarden. maar omdat ik nog wel tricks in de sneeuw wil blijven doen wil ik TwinTip ski’s aanschaffen. dus vandaar mijn vraag…

    #5627

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Conrad sports ofso. Is in ieder geval een duitse site, die heeft ze geloof ik. Anders Bluetomato.

    En waarom doet het pijn dat te vragen? Ik ski de laatste tijd meer dan dat ik op een board sta. Het is weer is wat anders, maar wel leuk om te doen.

    #5631

    avoriazzz
    Bijdrager

    ik ben nu anderhalf jaar geleden met voetbal onderuit geschopt en heb daarbij mijn knie naar binnen omgeklapt, daarmee loop ik nu nog bij de fisio en die knie (rechts) is heel instabiel, als ik bij het boarden een x een btje kut val knakt die knie bijna elke x weer naar binnen toe. tijdens het boarden heb ik ook altijd een zeurende pijn in mn knie en ik denk dat dat ook iets met mijn houding in de lift te maken heeft. Ik heb eigenlijk altijd geskied met mijn ouders, maar nu dus sinds 6 jaar aan het boarden geslagen. Ik denk dat die houding minder belastend is voor mn knie. dus vandaar en het lijkt me stiekum ook nog wel leuk voor de afwisseling.

    EDIT
    ik heb gekeken bij bluetomato en daar waren ze nog best prijzig zonder bindingen €550 en >
    ik heb in engeland voor maar €460 met marker bindingen ze ook gezien. dus miss worden het die maar

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.