Home Forums Gear Snowboards en toebehoren stomp pad

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  tjitte 13 jaren, 2 maanden geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #5087

    niels37
    Bijdrager

    beste boarders…

    heb een nieuw board gekocht:laugh:

    maar……. ik vind een stomp pad altijd wel fijn..
    ik heb het hele internet afgespeurd maar kon er maar ongeveer 20 vinden:(
    weet iemand een goede online shop ( het liefst uit Nederland) voor stomp pads:D

    alvast bedankt:cheer:
    Niels

    #5089

    disco
    Bijdrager

    Zoiets?

    [url=http://www.downtown.nl/scripts/prodlist.asp?idCategory=444&idParentCategory=442]KLIK![/url]

    #5099

    niels37
    Bijdrager

    jaah…. alleen zoals ik al zei zijn er volgens mij niet veel verschillende soorten..:( niemand een link????:cheer:

    #5102

    rinus
    Bijdrager

    Zoek je een shop die alleen die dingen heeft? Dat wordt lang zoeken denk ik.

    Nog twaalf: http://www.blue-tomato.com/en/Technical-accessories/category.bto?category=100400&page=1

    Al die toolmerken zoals Booster en Dakine hebben allemaal wel een paar verschillende soorten. Iedere grote shop met een site heeft die dingen er wel op staan.

    #5105

    avoriazzz
    Bijdrager

    waarom een stomp pad???? plz tell me
    het is echt zonde van je board en zonder went binnen een dag

    #5215

    eegee
    Bijdrager

    Ik kreeg er ook 1 bij mijn atomic board maar die is van zwart schuimrubber, echt fakking lelijk dus die komt er echt niet op!!
    @avoriazzz: idd, je moet gewoon ff oefenen, zonder stomp pad kan je ook wel sturen en op groene pistes naar beneden. Alles gaat gepaard met vallen en opstaan

    En anders moet je de sleepliften vermijden hehe

    #5216

    tjitte
    Bijdrager

    zou gewoon even 2 dagen oefenen! met een pad verneuk je je board echt ziet er maar raar uit. gewoon 2 dagen oefenen dat is het beste denk ik

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.