Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Snowboard stickers

Dit onderwerp bevat 17 reacties, heeft 12 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 13 jaren, 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #3755

    Anoniem

    beste boarders,

    Ik wil graag sticker (en posters) van verschillende merken, sommige merken accepteren aanvragen via mail maar de meesten willen een brief, aangezien ik in belgie woon en die bedrijven veelal in amerika gevestigd zijn moet ik een internationale brief versturen zo’n postezegel kost al rap 2euro en als ik meer dan 1 brand wil dan loopt de prijs ook op hé…
    kan iemand van jullie mij helpen met eventuele belgische adressen of een andere manier om aan leuke snowboard stickers te komen.

    dank je!
    michielfm

    #3762

    genesiz
    Bijdrager

    Ik heb ze via eBay gekocht, kun je gewoon zelf je eigen maat kiezen en de merken die je wilt. Lekker groot voor op je board of auto!!

    o.a. hier te krijgen voor een lage prijs: http://stores.ebay.nl/ghettographics

    Als je zoekt naar het merk + sticker kun je wel leuke aanbiedingen vinden op eBay. Ik was 10,- kwijt voor dit setje:

    [img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs946.snc4/73970_159471484090620_100000833081457_257044_477999_n.jpg[/img]

    #3763

    Anoniem

    heb al op ebay gekeken, dank je

    #3767

    pien
    Bijdrager

    Vorig jaar verschillende merken geschreven of ze wat stickers weg konden geven..

    Deze stickers zijn gratis te verkrijgen!

    Burton stickers kan je gratis ontvangen als je ze persoonlijk aanschrijft met een tof verhaal of foto van je snowboard/sneeuw avonturen.

    Bataleon stickers kreeg ik door puur en alleen een mail met de vraag en mijn contactgegevens te versturen naar het kantoor.

    Veel wintersport zaken hebben ook altijd een doosje achter staan met promotiemateriaal, wordt vriendjes met de verkopers/boarders en ze halen altijd (bijna) altijd een doosje tevoorschijn 🙂

    #3770

    avoriazzz
    Bijdrager

    kan je voor burton stickers ook niet een brief naar hun kantoor in oostenrijk sturen??? stuk goedkoper

    #3772

    genesiz
    Bijdrager

    True, vorig jaar in de zomer in de Dolomieten wat gekocht bij een klein zaakje, de soul shop of zo iets in Selva en na een tijdje babbelen met die verkoper kregen we allemaal promoshit en stickers mee 😀

    #3774

    Anoniem

    Bedankt allemaal! echt goede hulp, van Burton krijg ik al stickers omdat ik een contest heb gewonnen.
    andere merken ga ik zeker eens bekijken!
    thx

    #3778

    Anoniem

    Zitten er geen board winkels in je buurt? Want dan kan je daar natuurlijk even langs gaan.

    #3809

    Anoniem

    Ja in leuven zijn er een paar, als ik nog eens in leuven ben zal ik daar eens binnen springen, voor de rest niet echt..

    #4241

    bobbejaan1
    Bijdrager

    ik heb in zwitserland een heleboel stickers..

    Maar de meeste stickers heb ik ook van ebay. Sommige had ik van K2 en van technine direct gekregen.

    Attachments:
    #4368

    kilazz
    Bijdrager

    Ik heb toen ik stickers nodig had voor op mijn board gewoon 20 verschillende merken (die iets met snowboarden te maken hebben) een mailtje gestuurd. Als je gewoon om stickers vraagt dan sturen de meeste bedrijven je wel iets gratis op.

    En je kan ook gewoon om stickers vragen bij je lokale snowboard winkel.

    #4374

    Anoniem

    [quote=”kilazz” post=825]Ik heb toen ik stickers nodig had voor op mijn board gewoon 20 verschillende merken (die iets met snowboarden te maken hebben) een mailtje gestuurd. Als je gewoon om stickers vraagt dan sturen de meeste bedrijven je wel iets gratis op.

    En je kan ook gewoon om stickers vragen bij je lokale snowboard winkel.[/quote]
    Ja, vroeger wel, nu sturen ze niets meer op als het per mail besteld is (de meesten tog niet)
    in de shop langs gaan kan je idd doen

    #4407

    mayolein
    Bijdrager

    Bobbejaan we zijn binding buddies! Die triads heb ik ook 😉

    Maaruhmm hoezo stickers? Als je nou gewoon een mooi snowboard koopt 😛

    Ik vraag altijd gewoon heel lief aan de verkopers om stickers (om op mijn board te plakken zeg ik dan heel stoer, maar dat heb ik nog nooit gedaan). Dan knipper ik een paar keer met mijn wimpers en dan krijg ik ze 😉

    #4413

    genesiz
    Bijdrager

    Heb ik ook een keer gedaan, knipperen met mijn wimpers ging toen een tijdje erg lastig 😉

    #4475

    xice
    Bijdrager

    [quote=”Mayolein” post=866]Bobbejaan we zijn binding buddies! Die triads heb ik ook 😉

    Maaruhmm hoezo stickers? Als je nou gewoon een mooi snowboard koopt 😛

    Ik vraag altijd gewoon heel lief aan de verkopers om stickers (om op mijn board te plakken zeg ik dan heel stoer, maar dat heb ik nog nooit gedaan). Dan knipper ik een paar keer met mijn wimpers en dan krijg ik ze ;)[/quote]
    B)

    Eindelijk iemand naar mijn hart 😉 , stickers maken je board alleen maar lelijk 😛 .

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.