Home Forums Algemeen Algemeen Snowboard music

Dit onderwerp bevat 67 reacties, heeft 26 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 12 jaren, 7 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 68)
  • Auteur
    Berichten
  • #4595

    mayolein
    Bijdrager

    @marck ben je toevallig bij de Persistance Tour geweest afgelopen weekend?
    Ik wel iig 😉

    Ik luister bijna nooit muziek tijdens het boarden. Meestal vind ik het onhandig omdat je je vrienden niet meer kan horen.

    #4598

    pien
    Bijdrager

    Misschien een beetje voorspelbaar en kennen sommigen het filmpje al, waar het me vooral om gaat is dat deze oude legende van The Who met baby o’reiley opeens ‘poeder gevoelens’ bij me naar boven haalt 🙂

    Enjoy!

    #4599

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Dat nummer van The Who heb ik laatst nog binnen gehaald en staat in mn snowboardlijstje :p

    #4607

    marck
    Bijdrager

    [quote=”Mayolein” post=1056]@marck ben je toevallig bij de Persistance Tour geweest afgelopen weekend?
    Ik wel iig 😉

    Ik luister bijna nooit muziek tijdens het boarden. Meestal vind ik het onhandig omdat je je vrienden niet meer kan horen.[/quote]

    neej helaas niet wou wel graag,in combi met speedfest om life of agony te zien.

    maar wil nieuwe snowboard bindingen dusja moet je soms dingen laten.ga al bijna ieder weekend naar minimaal 2 shows dusja x overslaan kon geen kwaad.ben ook meer van de underground shows.ga niet zo heel vaak naar commerciele shows.

    #4832

    pien
    Bijdrager

    Als liefhebber van Bataleon was ik op joetoep aan het rondneuzen, daar kwam ik uiteraard tyler chorlton tegen en in deze clip van hem, kwam ik de muziek van jeremy jay – in this lonely town tegen! Lekker plaat om lekker te kutten op de piste 🙂

    enjoy!

    #4837

    pien
    Bijdrager

    Whooo Beatles 🙂

    #4848

    nck
    Bijdrager

    Dit is mijn iPod-playlist tijdens het boarden:

    Simian mobile disco – I believe
    Simian mobile disco – Audacity of huge
    Mount sims – How we do
    The offspring – Kids aren’t alright
    Slayer and cradle of filth – Buffy the vampire slayer theme
    The cardigans – My favorite game
    Fat boy slim – Funk soul brother
    3 doors down – Kryptonite
    Dope – Debonaire
    Excision ft Liquid stranger – get to the point
    Guano apes – Lord of the boards
    Limp Bizkit – Break stuff
    Limp Bizkit – Rollin’
    Papa roach – Last resort
    Bubba Sparxxx – Deliverance
    Eminem – Till i collapse
    Fort minor – Remember the name
    Paul Wall – Switchin lanes on the wood grain
    Swizz Beatz – It’s me bitches
    Zion I – Coastin
    Nathaniel Dawkins – Bring it on
    Paul Wall – Sitting sideways
    Nelly ft …… – Grillz

    #4849

    avoriazzz
    Bijdrager

    till I collaps is toch niet echt lekker om op te boarden. het is een lekker nummer, maar toch niet om lekker freestyle de berg af te komen? als ik denk aan lekkere rij muziek kom ik al gauw bij alive and amplified achtige liedjes

    #4851

    nincom
    Bijdrager

    pffff, die standaard “board” liedjes, Ipod op shuffle en kijken wat er voorbij komt.

    #4853

    avoriazzz
    Bijdrager

    jhaa maar er zijn een heeeeeel aantal nummers die ik lekker vind om zo te luisteren, maar verschrikkelijk vind als ik aan het rijden ben.

    #4856

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Zoek is op:

    Ground up
    Adam Tensta
    Chiddy Bang
    Chromeo
    Justice
    Kyle Andrews
    M83
    MGMT
    Mount Sims
    New Boyz
    Royksopp
    Santigold

    #4862

    avoriazzz
    Bijdrager

    jajhaaaa deze koning boven mij die snapt het helemaal!!!
    thx! nu kan ik wat nieuwe namen aan de lijst toevoegen 🙂

    #4865

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Tjah, gewoon snowboard films kijken dan kom je genoeg tegen 😉

    #4881

    sicco
    Bijdrager

    Juist! Genoeg leuke muziek, maar lang niet allemaal lekker genoeg om op te boarden. Net als in de auto, of tijdens het chillen, of lui op een zondagmiddag etc.. Heb het vaak ervaren, maar mijn ipod shuffelt als ik ‘m schud, dus gewoon blijven schudden :silly: haha

    #4884

    avoriazzz
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=1327]Tjah, gewoon snowboard films kijken dan kom je genoeg tegen ;)[/quote]

    jaa idd, zijn ook wel echt de goede nummers voor een lekkere film. ik vergeet altijd (of ben gewoon te lui) om de muziek ff te downloaden…

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 68)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.