Home Forums Algemeen Algemeen Snowboard music

Dit onderwerp bevat 67 reacties, heeft 26 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 12 jaren, 7 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)
  • Auteur
    Berichten
  • #3933

    avoriazzz
    Bijdrager

    het dubsteppen wordt nu een btje gehyped, net zoals hardcore een aantal jaren geleden, daarna wordt het vast weer underground.

    #3940

    Anoniem

    [quote=”woutertje” post=359][quote=”Michielfm” post=251]dubstep is blijkbaar populairder dan ik dacht! ;)[/quote]

    Jep, toen ik het 2 jaar geleden leerde kennen waren er nog weinig mensen om mij heen die het ook kenden, tegenwoordig gaan de braafste meisjes van mn klas zelfs naar de dubstepparties en word het helemaal kapotgedraaid…

    de ‘echte underground dubsteppers’ vinden t a-relaxt maar ik zie het probleem niet B)[/quote]

    haha ik ken het nu zo een jaartje maar bij mij op school is nog niet echt extreem populair, op party’s enzo wel redelijk.

    #3947

    Anoniem

    Luister het nu al 3 jaar fzo. Maar dit gebeurt bij alle muziek stijlen die gewoon echt goed zijn. Minimal techno ook. Eerst luisterde misschien 5000 man het in nederland. Nu kan je geen een discotheek meer binnen of je hoort het wel een keer. Jammer. Maar waait over.

    #3948

    Anoniem

    [quote=”Gdzr” post=398]Luister het nu al 3 jaar fzo. Maar dit gebeurt bij alle muziek stijlen die gewoon echt goed zijn. Minimal techno ook. Eerst luisterde misschien 5000 man het in nederland. Nu kan je geen een discotheek meer binnen of je hoort het wel een keer. Jammer. Maar waait over.[/quote]
    Idd maar op je eigen ipod bepaal je het nog altijd zelf hé 😉

    #3964

    fl0wrider
    Bijdrager

    BoNoBo – Dail ‘M’ for monkey (deze muziek zit ook in SSX Snowboarding Games)

    #3967

    rockstardio
    Bijdrager

    [url]www.top-notch.nl[/url]

    [url]www.puna.nl[/url]

    Gratis nederlands talige hip-hop albums,mixtapes,ep’s etc.

    [url]http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/44188901#luisterpaal.44188901[/url]

    #3976

    Anoniem

    [quote=”FL0wRideR” post=416]BoNoBo – Dail ‘M’ for monkey (deze muziek zit ook in SSX Snowboarding Games)[/quote]

    idd, liedje ken ik daar van 🙂

    #4001

    fl0wrider
    Bijdrager

    @ Michielfm

    BoNoBo ook leren kennen via SSX games. Vooral ‘Flutter’ (met die belletjes) is super tijdens het off-piste boarden. Alsof je in een trance valt.

    PS2 is vaste reispartner tijdens de wintersport, SSX zorgt voor motivatie (én pijnlijke klappers :pinch: ).

    #4002

    fl0wrider
    Bijdrager

    Misschien een beetje cliché :blush:, maar “Lord of the Boards” van Guano Apes mis ik nog in het rijtje

    #4005

    Anoniem

    [quote=”FL0wRideR” post=454]@ Michielfm

    BoNoBo ook leren kennen via SSX games. Vooral ‘Flutter’ (met die belletjes) is super tijdens het off-piste boarden. Alsof je in een trance valt.

    PS2 is vaste reispartner tijdens de wintersport, SSX zorgt voor motivatie (én pijnlijke klappers :pinch: ).[/quote]

    mm ja da weet ik niet meer is echt super lang geleden 😉

    idd al die games 🙂

    #4020

    genesiz
    Bijdrager

    Jep, ik wordt oud. WTF is dubstepping nou weer 😀 Nooit van die term gehoord, kwam er vandeweek ook achter dat de muziekstyle waar ik wel van hou Indie-rock ofzoiets heet. Weet ik veel, noem gewoon alles pop 😀

    Deze shit dus:

    http://www.youtube.com/watch?v=Bzge5vY72hE

    Edit: het staat nu verdomme ook al onder mijn naam, Senior Boarder. Moet niet gekker worden :huh:

    #4022

    Anoniem

    haha, dubstep is een soort van elektro met da bass als lead, zoek het maar eens op op youtube of zo.

    indie rock is idd ook heel nice!

    #4025

    gielleke
    Bijdrager

    We Own the Sky, genieten hoor, vooral aan het begin van That’s it that’s all.

    Zo ben ik aan deze gekomen.
    Lee “Scratch” Perry – Jungle lion

    #4026

    genesiz
    Bijdrager

    Nice, lekker nummer ook!. Beetje reggae achtig! Die gasten gaan ook best hard de berg af!!

    #4027

    rinus
    Bijdrager

    Topfilmpje! Mooie poeder, door de bomen en prachtig beeld met die fisheye-lens!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.