Home Forums Gear Kleding en toebehoren snowboard broek en jas onderhouden (wassen)

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  rinus 12 jaren, 12 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #5655

    spoonbe
    Bijdrager

    hey gasten

    ik had een vraagje
    wat is de beste manier om uw kleding goed te onderhouden

    in mijne burton jas hangt geen info over hoe te wassen
    in mijn broek wel
    30° wassen en dan terug in spuiten een beschermlaag

    hoe wassen jullie die en wat is het beste voor je kledij om deze lang te laten meegaan

    #5656

    avoriazzz
    Bijdrager

    ik was alles net zoals in je broek staat. meestal hoef je niet eens met van die spray een nieuwe beschermlaag er op te spuiten. als je nog niet zeker weet of het gaat lukken was dan liever te koud dan te warm. het zijn tenslotte kleren voor in de sneeuw 😀

    #5658

    spoonbe
    Bijdrager

    merciekes 😀

    kzou die kleren toch nog wel een tijdje willen gebruiken

    #5659

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik was mn jas eens in de zoveel tijd en mn broeken afhankelijk van hoevaak ik ze aanheb en hoe ze eruit zien. Geloof dat mn ma het niet te heet wast.

    Doe er verder ook niks mee. Spuit er geen zooi op, heb er ook geen last van.

    #5666

    rinus
    Bijdrager

    Ligt eraan wat voor spul het is. Membraanspul was ik met een vriendelijk wasmiddel zonder wasverzachter (gaat het zwaarder van ademen). Daarna wassen met impregneerspul of inspuiten met impregneerspul om de buitenlaag geen vocht meer op te laten nemen (afhankelijk van hoe nieuw het is, hoe ouder hoe nodiger om het zo maar te zeggen). Daarna goed laten drogen of soms mag het zelfs in de wasdroger om je impregneerspul beter te verspreiden (afhankelijk van of je wasetiket zegt of het mag).

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.