Home Forums Algemeen Algemeen Snowboard Bescherming

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 10 jaren, 5 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #6866

    boardprotection
    Bijdrager

    Goedemiddag Mensen,

    Op dit moment is er een nieuw beschermingsproduct voor snowboards in aantocht. Dit is een goedkoop product (BoardBumper) dat bedoeld is als extra bescherming voor uw board op de kritieke punten als de neus en tail. Grootschalig onderzoek onder snowboarders heeft uitgewezen dat dit de punten zijn die vaak beschadigt raken tijdens het vervoeren van de snowboards.
    De BoardBumper is makkelijk te gebruiken en geschikt voor alle snowboards.

    We zijn nu bezig met een onderzoek om dit product in de winkels te krijgen. Hiervoor willen wij weten waar jullie snowboarders jullie producten kopen.

    De vraag luidt: Waar koop jij jou snowboards/wintersportartikelen?
    A: Bij Grote ketens (Perry Sport, Intersport, Beversport)
    B: Bij Kleinere Speciaalzaken (The Old Man, Revert, Van Den Berg)
    C: Via het internet.

    Zouden jullie ons kunnen helpen door deze vraag te beantwoorden.

    #6867

    lazzo18
    Bijdrager

    Bij Speciaalzaken

    #6868

    blair020
    Bijdrager

    Bij speciaalzaken natuurlijk. Perrysport en dergelijke ketens hebben natuurlijk niet het assortiment dat ik zoek.

    #6869

    freaksnow01
    Bijdrager

    dure artikelen in de winkel speciaalzaak. goedkope producten in internet.

    #6871

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Nieuw beschermingsproduct? Die dingen bestaan al jaren en zitten voornamelijk op verhuursnowboards, juist om die reden.

    Wil die dingen verkopen dan zal je moeten mikken op het soort mensen dat 1x per jaar een weekje op wintersport gaat en zijn dure libtech of burton custom (want dat raadde de verkoper aan) wil beschermen tegen alle vervelende skieërs die met hun huur skieetjes op je board staan te dansen.

    Dan kom je dus uit bij een Intersport, perrysport e.d. De snowboardshops zullen er niet veel interesse in hebben denk ik. De shops die ik ken zijn er maar een klein aantal die al bumpers verkopen.

    De snowboarders die meerdere weken in buitenland zitten. Dit zijn voornamelijk leraren, freestylers of freeriders en die doelgroep gaat ECHT NIET met van die lelijke bumpers rond snowboarden.

    Mijn mening hierover is dat die dingen op huurboards thuishoren. Maar daar ga je geen markt in vinden omdat dat al vanuit de fabrikant gedaan wordt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.