Home Forums Algemeen Algemeen Sneeuw in Nederland

Dit onderwerp bevat 103 reacties, heeft 24 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 11 jaren, 12 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 104)
  • Auteur
    Berichten
  • #5842

    dusky
    Bijdrager

    Weet iemand waar ik de Banshee Bungee 20ft (Outlaw Slinger) het goedkoopst kan bestellen?

    Hij staat hier voor 150 euro (ex verzenden uit amerika): http://www.skimcity.com/products/Banshee-Bungee%3A-Outlaw-Slinger.html

    Alleen daar is ie nu uitverkocht.

    #5843

    marck
    Bijdrager

    bij downtown in den bosh verkopen ze die dingen.

    http://www.downtown-snow.nl/
    en dan bij board acessoires kijken bij board tools staan der 4. die ze daar hebben

    #5844

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Daan werkt bij Downtown :p

    Kan je daar niet gewoon wat regelen als je er toch werkt?

    #5845

    dusky
    Bijdrager

    Ik werk er inmiddels al niet meer.

    Maar bij DownTown is ie 280 euro en dat vind ik te duur.

    #5849

    dusky
    Bijdrager

    Pff, wat een schíjtweer is het zeg! Echt van dat weer waar je niets mee kan. Ik hoop dat het gauw gaat vriezen en sneeuwen. Of anders nog een paar weekjes zon. Maar niet 14 graden en regen…

    #5850

    marck
    Bijdrager

    das veel geld ja,wij knopen meestal een touw agter een toyota landcruiser.die ons meesleept tot een mooie snelheid en gaan mee die handel 😛

    #5851

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    YEAH laat het maar sneeuwen en hard ook!

    Kan niet wachten om mn lijstje urban spots af te werken met leuke tricks 🙂

    #5852

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Maarja die landcruiser krijg je niet bij iedere spot. Daarom ga ik aan de knutsel met een trapje, wat rollerbaan matten en tadaa daar is je start trapje

    #5853

    dusky
    Bijdrager

    Ja dat kan ook wel, alleen dat is ook een heel gesleep. :huh: En het lijkt me ook gewoon vet om weggeschoten te worden door zo’n bungeekoord. 😛

    Bovendien denk ik niet dat je met een trapje een snelheid van 50 km/h kan bereiken. :woohoo:

    #5854

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik hoef ook geen rail aan te rijden met 50km/h. Dat gaat te furr!

    #5855

    nincom
    Bijdrager

    Ben ik blij dat in 2 weken er een dik funpark op nog geen uur rijden open gaat. En dat ook nog eens op echte witte sneeuw!

    #5856

    marck
    Bijdrager

    met 50kmh dan vliegje over die trap heen in plaats van dat je hem slide haha.neej das waar je kan der niet overal mee komen.maar op vlak terrein kan je kicker bouwen en dan goeie aanloop nemen.

    #5857

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Hintertux?

    #5858

    avoriazzz
    Bijdrager

    Ohh hintertux staat ook nog op mn tot do list, alleen ivm school EN geld dit jaar helaas nog nie:(
    maar binnen een uurtje rijden, leg eens uit, of woon je in t paradijs?

    #5859

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik hoop het wel voor hem. Want skidome gaat het niet lukken om in 2 weken nog een funpark weg te zetten op witte sneeuw :p

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 104)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.