Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #5606

    dusky
    Bijdrager

    32,50 of 34,50. Passen van het werk? Wat voor werk doe je dan?

    En bottrop is toch maar 30 euro all in?

    #5607

    r1mario
    Bijdrager

    [quote=”Dusky” post=2087]32,50 of 34,50. Passen van het werk? Wat voor werk doe je dan?

    En bottrop is toch maar 30 euro all in?[/quote]

    Ik werk in R,daal bij de KCT. De prijs die ik voor bottrop kan vinden op de site is 47,50 voor een hele dag op de piste, gratis eten en drinken en materiaalhuur. 30 euro zou nog gunstiger zijn, maar zie ik niet staan.

    #5610

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik doe het weer een tijdje rustig aan qua snowboarden. Blijkbaar is mijn schouder minder sterk dan ik dacht. Donderdag 3e keer uit de kom gegaan. Dus eerst maar is kijken voor een niet-operatieve oplossing.

    Maar wel een helm gewonnen 😀

    #5611

    r1mario
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=2091]Ik doe het weer een tijdje rustig aan qua snowboarden. Blijkbaar is mijn schouder minder sterk dan ik dacht. Donderdag 3e keer uit de kom gegaan. Dus eerst maar is kijken voor een niet-operatieve oplossing.

    Maar wel een helm gewonnen :D[/quote]Ben je mooi klaar mee dan :ohmy:
    Ik heb twee maten meegenomen de laatste tijd, allebei een blessure nu hahaha

    #5612

    dusky
    Bijdrager

    Rustig aan, als in… niet? Of als in… alleen van boven naar beneden gaan zonder veel speciaals?

    #5613

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Rustig aan alsin geen dingen met een groter risico om te vallen. Probeer wel te blijven snowboarden.

    #5622

    jurpeters
    Bijdrager

    Hm word tijd dat ik weer eens naar de skidôme ga..
    Ben al lang niet meer geweest, maar heb vanaf volgende week vrijdag pww dus wordt de week daarna denk ik..

    #5635

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    WieoWie gaat er morgen?

    #5636

    r1mario
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=2118]WieoWie gaat er morgen?[/quote]Ik niet, ben gisteren nog geweest. De sneeuw was papperig omdat de koeling het niet meer deed. Savonds laat was het opgelost en toen ging het weer lekker:)

    #5676

    praatveel
    Bijdrager

    Ik kom binnenkort ook weer eens boarden. Wat staat er eigenlijk op de baan tegenwoordig. Ik zag een filmpje op youtube maar veel bijzonders was het volgens mij niet …..

    #5756

    dusky
    Bijdrager

    Morgen weer naar Skidome!

    #5757

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Yeah, we’re gonna rip that shit. Althans ik wel dan 😀

    Ik ga morgen voor de back tail 270 pretzel out en kijken of een front blunt door kan springen naar back nose 🙂

    #5758

    avoriazzz
    Bijdrager

    het is idd nodig dat jullie groter worden, want die tricks van jou worden te big voor die tent:P

    #5760

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Haha als dat zou was, was skidome nu al zoveel groter. Omdat er genoeg zijn die veel beter dan mij zijn.

    #5769

    marck
    Bijdrager

    hoe staat het eigenlijk met de verbouwing ervoor?
    heb nu een tijd in het buiteland gezeten.dus heb het verders nietmeer bij gehoude op dit forum.

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.