Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #5454

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik werk vrijdag van 12:00 tot 19:30 daarna ga ik zelf weer. Dus ik ben er zowiezo.

    #5456

    jurpeters
    Bijdrager

    Ik ben er rond 4 a half 5 vrijdag en blijf tot sluit denk ik..

    #5458

    joostchip
    Bijdrager

    Zo, lang geleden dat ik hier op gekeken heb zeg.

    Ik ben er morgen avond denk ik weer eens om te boarden, Who’s in?

    p.s.wel raar dat mijn account wel weer werkt maar mn berichtenteller weer op 0 is gezet :S

    #5460

    bartgraaf1
    Bijdrager

    Hee rijdt er vanmiddag toevallig iemand langs breda .. ?

    K heb geen vervoer en de bus gaat m ook niet worden :dry:

    Dank u:P

    #5463

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”joostchip” post=1933]Zo, lang geleden dat ik hier op gekeken heb zeg.

    Ik ben er morgen avond denk ik weer eens om te boarden, Who’s in?

    p.s.wel raar dat mijn account wel weer werkt maar mn berichtenteller weer op 0 is gezet :S[/quote]

    Ik heb vanaaf sluit dus ben half-in 😛

    #5492

    bartgraaf1
    Bijdrager

    Hee,

    Was er zaterdag iemand in skidome ?
    Een vriend van mij heeft z’n poot gebroken xD Nu kan hij volgende week niet mee op skireis met school ..

    best kut ..

    #5494

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Heeft tie dat in Skidome gedaan?

    Hoe krijg je dat trouwens voor elkaar? Ik ben vaak hard gevallen, maar een been breken :p

    #5542

    dusky
    Bijdrager

    Yo kevin hoe is het nu met je heup afgelopen?

    Mijn ribben zijn inmiddels zowat beter, ik kan zeer binnenkort weer gaan boarden. Misschien zelfs deze week nog in de vakantie.

    Maarja, dan ben ik beter en ga jij op je bek. 😛

    #5546

    r1mario
    Bijdrager

    Hee mensen,

    Ik ben mario en ben een week of 6 geleden begonnen met snowboarden samen met de vriendin. Ben nu ook zo een 6x wezen snowboarden in ruchpen en begin aardig verslaafd te raken.De basis zit er redelijk in en begin een beetje dingen te proberen en snowboarders die minder op hun plaat gaan dan mij na te doen. Voordeel is dat ruchpen 5 min rijden is.

    #5548

    dusky
    Bijdrager

    Dat is een tamelijk groot voordeel inderdaad. Ik moet een uur rijden… Maar morgen win ik de jackpot van de Staatsloterij en dan laat ik hier bij Schijndel een hal bouwen.

    #5549

    jurpeters
    Bijdrager

    Haha zou n voordeel zijn ja als er in schijndel een kwam, moet nu ook n uur rijden. Woon in den bosch
    Btw watskeburt met kevin?

    #5550

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”Dusky” post=2019]Yo kevin hoe is het nu met je heup afgelopen?

    Mijn ribben zijn inmiddels zowat beter, ik kan zeer binnenkort weer gaan boarden. Misschien zelfs deze week nog in de vakantie.

    Maarja, dan ben ik beter en ga jij op je bek. :P[/quote]

    Jij ging met straight air, ik met een fs 360 nosegrab tailbone 🙂 Verschil moet er zijn he 😉

    Al was mijn manier van vallen veel lulliger en kon ik er niks aan doen. Die eppo die in snowworld werkt wel. Als hij gewoon opgelet had was die airbag nooit zo hard geworden en was het geen glijbaan geworden.

    #5552

    r1mario
    Bijdrager

    haha nog een groot voordeel is dat wij jaarpassen van het werk hebben.Alleen kan ik ze niet altijd gebruiken want er zijn meer mensen die ze gebruiken.

    #5553

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Een nog groter voordeel is bij skidome werken =)

    Morgen avond van 18:00- sluit en vrijdag van 10:00-sluit. Komt wel uit want ik kan misschien wel boarden, alleen is het niet verstandig.

    #5554

    r1mario
    Bijdrager

    haha daar kan ik idd niet tegen op. Misschien dat ik met de tijd alsnog zelf een jaarkaart neem want dan kan ik meerdere keren in de week en nu is het altijd maar afwachten of de passen vrij zijn.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.