Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #5352

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Tot ergens in de avond of tot sluit :p Ligt eraan of er meer zijn of niet.

    Nu toch maar is aankleden, spulletjes pakken en dan ben ik er denk rond 2 uur. Eerst ff de schans shapen, box opzetten en dan rustig aan boarden :p

    #5353

    bartgraaf1
    Bijdrager

    Oke prima dan zie k je daar wel 🙂 Al een box ingedachte ?
    k kom denk ik maar een uurtje of 3 k zit beetje met me huiswerk 😉

    #5354

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik denk om te beginnen met de gele rainbow, maar dat is omdat ik nog even wil oefenen met 540 op skis. Daarna komt zowiezo de groene pijp te staan.

    Wil bs180 op gaan doen en als het meezit frontside en backside nose en tail slides.

    #5355

    bartgraaf1
    Bijdrager

    wow ,, veel dingen die ik niet kan :dry: haha ik ga me FS360 dan wel oefenen op de rainbow ,, wel leuk als je nog weinig kan, kan je veel leren 😉

    #5356

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Nose en tail slides kan ik wel. Heb ze alleen nog niet gedaan op de rails/ groene tube.

    Fs180 de tube op wel, maar nu de bs180 nog. Als dat lukt, dan wordt het pas leuk.

    #5357

    jurpeters
    Bijdrager

    Nice nice, die tube is terig moeilijk, heb gewoon 2 weken n dikke blauwe plek gehad van dat kreng! 😉

    #5358

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Moeilijk? :p Dat is een van de weinige rail achtige dingen waar ik wel op blijf staan :p

    In ieder geval ik ga nu de auto en ben rond 3 uur op de baan.

    #5359

    dusky
    Bijdrager

    Die tube is toch gewoon een buis die op de grond ligt? Ook al is ie glad, hoe hard kun je daarop vallen? 😛 Zo moeilijk kan die toch niet zijn?

    #5360

    jurpeters
    Bijdrager

    Haha nou harder dan je denkt :p
    Sprong er vanaf de zijkant op maar pakte met mn kant de zijkant n beetje en toen knalde ik op mn schenen op dat ding :p
    Maar ik wil m wel masteren dus ga vrijdag die hard oefenen op dat ding!

    #5363

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Haha doe je goed.

    Ik heb grotendeels alleen maar schans gedaan vandaag en op de tube herhalen wat ik al kan, wat dat moet ik blijven kunnen.

    En Dusky, schiet maar op met het leren can 360’s 😉 Ik heb ze alweer onder de knie. Njah leek meer alsof ik ze nog niet verleerd was 😀

    5jes zitten er aan te komen

    #5365

    dusky
    Bijdrager

    Ja shit hé, dat telt niet, ik ben geblesseerd! [img]http://forum.xboxworld.nl/images/smilies/mad.gif[/img]

    #5367

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Haha dan redt ik het wel, hopelijk dat maandag mn 5jes wel lukken 😀

    #5368

    dusky
    Bijdrager

    Ja tegen iemand die 4 keer in de week snowboard kan ik niet op he. 😛 Op z’n vroegst kan ik woensdag weer gaan en dat is als mijn rug en ribben ineens helemaal beter zouden zijn. Wat waarschijnlijk niet het geval zal zijn. 🙁 Maar als het enigszins kan dan ga ik.

    #5369

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Haha het was voor mij ook al ruim een halfjaar geleden dat ik 360’s sprong 😉

    Vreemd genoeg gingen ze gewoon vanaf het begin alweer goed.

    #5375

    jurpeters
    Bijdrager

    Haha het verschil tussen jou en ons is alleen dat jij ze al gesprongen hebt en wij nog nooit 😉

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.