Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #5303

    jurpeters
    Bijdrager

    haha ik vind het best, maar ik zal wel verliezen denk ik haha

    #5304

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”Dusky” post=1772]Het valt me trouwens op dat er ineens zoveel boarders hier naar Skidome gaan. We moeten een keer afspreken op een moment dat we met zoveel mogelijk mensen kunnen gaan.

    Weet je wat trouwens wel vet zou zijn: Een keer een potje S.K.A.T.E. te doen (misschien dan met ‘s.n.o.w.’ :P) in Skidome. 😀 Dan moet ik wel eerst ff aan mijn skills werken maar dat zou echt vet zijn. 😀 Wellicht kunnen we een hele competitie opzetten net als The Berrics. :P[/quote]

    Schans of rail/box?

    Ik doe mee in ieder geval :p

    #5305

    dusky
    Bijdrager

    Allebei! Maar voordat we het op de schans kunnen doen wil ik zeker een 360 kunnen. Dus dat duurt nog wel ff. 😛 Anders kan ik niet winnen en ik wil wel een kans maken. 😛

    Niet dat ik rails of boxen kan rijden maar goed. 😛

    #5306

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”Dusky” post=1775]Allebei! Maar voordat we het op de schans kunnen doen wil ik zeker een 360 kunnen. Dus dat duurt nog wel ff. 😛 Anders kan ik niet winnen en ik wil wel een kans maken. 😛

    Niet dat ik rails of boxen kan rijden maar goed. :P[/quote]

    Met alleen een 360 win je het niet van me :p

    #5307

    jurpeters
    Bijdrager

    Haha Ik ga dat hard verliezen denk ik, ben nog niet bepaald goed in die shit :p
    @dusky, ga je morgen ook naar de skidôme?
    Ltr

    #5308

    dusky
    Bijdrager

    @ Kevin: Let maar op jonge. Als ik dat eenmaal down heb, dan vliegen de tricks (weer zo’n mooie woorspeling) om je oren.

    @ Jurpeters: Nee zou wel willen, maar ik moet naar school. En bovendien heb ik nog steeds last van mijn rug en mijn ribben zijn gekneusd, nog van vorige week vrijdag.

    Hoe is het ’s zondags qua drukte eigenlijk?

    #5311

    bartgraaf1
    Bijdrager

    Ik zit er ook over te denken om zondag middag/avond te gaan ,,

    Hoe zit t dan met de drukte ?

    haha niemand hier kent me want k ben r pas 4/5 x geweest maar toch 😛

    #5312

    jurpeters
    Bijdrager

    @dusky: oh ok das balen man..
    Volgens mij is het op zondag niet ontzettend druk, het probleem met de zondag is alleen dat je dan geen dagpas kan nemen..

    #5313

    dusky
    Bijdrager

    Ik ga waarschijnlijk toch een jaarabbonement nemen. Ik denk dat ik het nog 1 a 2 keer aankijk, gewoon 3 uren kaart en als ik het dan zeker weet neem ik een jaarpas.

    #5314

    jurpeters
    Bijdrager

    Ja ik ook, maar zit nu nog op hockey en ga stoppen daarmee dus daarna neem ik er ook een.
    Oh ok ik neem n dagpas normaal gesproken want dan ga ik van 5 tot 11 savonds.

    #5315

    bartgraaf1
    Bijdrager

    Zit er ook aan te denken want wil er wel echt in verder ,, k ben net van sportschool af en k moet veel sporten van me ouders dus die morgen even wat bijdragen .. 😛

    Maar hoe komen jullie trouwens in skidome ? zelf auto ofzo, scooter ? ( zag trouwens vorige week een dikke aerox staan :cheer: ) ouders, busje ?

    Me vader moet me telkens rijden nu en die wordt t ook n beetje zat ,, k woon namelijk breda centrum ,, 😛

    #5323

    jurpeters
    Bijdrager

    Haha ik heb hetzelfde, mijn ouders willen ook dat ik blijf sporten dus dragen ze t bedrag bij wat ze normaal zouden moeten betalen bij de hockey :p
    Ik ga met de trein en bus, maar ben bezig met mn rijbewijs en als ik die heb pak ik de auto..

    #5324

    dusky
    Bijdrager

    Ik ga met de auto van m’n pa en ma. 😛 Uurtje enkele reis.

    #5325

    jurpeters
    Bijdrager

    Helaas loopt t hockeyseizoen pas in mei af dus ik moet nog ff wachten op mijn jaarpas..
    Dus tot die tijd blijft t ff dagpassen nemen..

    @bart: ben je toevallig morgen ook in de skidome?
    Ik zit te twijfelen of ik morgen of zondag zal gaan..

    #5327

    jurpeters
    Bijdrager

    @bart: ben je toevallig morgen ook in de skidome?
    Ik zit te twijfelen of ik morgen of zondag zal gaan..

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.