Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Skidome Algemeen

Dit onderwerp bevat 276 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 10 jaren, 6 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 277)
  • Auteur
    Berichten
  • #5770

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    De 2e hal is zo goed als af. Grondkoelingen worden deze dagen neergelegd. De entree en ontvangsthal beginnen ook vorm te krijgen.

    Glowgolf gaat ook al de goede kant op en de ijskartbaan wordt het circuit aangelegd en dan het ijs erin. Binnen nu en een paar weken zal de eerste sneeuw op de baan gelegd worden.

    #5771

    marck
    Bijdrager

    chilling dan gouw maar is ff nieuwe plank aanschaffen.en gas derop heb nu 7 maanden niet kunnen boarden dus ben der behoorlijk siked voor.

    #5772

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Half september zal de nieuwe baan open gaan. Met een NIKE 6.0 funpark zo groot als de oude piste 😀

    #5773

    marck
    Bijdrager

    siked! ben waarschijnlijk tog verplan om abolement aan te schaffen zodat ik freestyle is kan gaan leren.en gewoon lekker paar x in de week kan gaan boarden.

    #5803

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Park update:

    Top to bottom:
    Downrail (street)
    schansje
    flat-down box breed (recht aanrijden, down part street aan te rijden)
    Down-flat-down box smal (street)

    #5806

    r1mario
    Bijdrager

    hee kevin,

    Ik zal binnenkort weer eens komen kijken, ben al een tijd niet geweest. Druk gehad met reizen haha.

    #6019

    dusky
    Bijdrager

    Wanneer opent het funpark op de nieuwe baan?

    #6020

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    26 november zou de officiële opening zijn. Ben benieuwd wat er voor leuks komt. Want ik weet niks meer en niks minder dan een aantal maanden terug…

    #6021

    dusky
    Bijdrager

    Dat is wel raar, aangezien jij me vertelde dat jij een vinger in de pap hebt daar. 😛 Wat de setup betreft iig.

    #6022

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Nou dat heb ik dus nooit gezegd 😉

    #6316

    r-win
    Bijdrager

    Hallo allemaal,

    Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum.

    Is skidome veel veranderd sinds de verbouwing? Ik ben altijd een skiër geweest maar, afgelopen zaterdag ben ik met mijn werk in landgraaf geweest en ik heb een keer voor snowboarden gekozen… Was ik maar eerder zo slim geweest xD.
    Maargoed, Ik heb deze week dus een eigen board gekocht en ik vroeg me af of skidome de moeite waard is om naar toe te gaan als je snowworld gewent bent? Ik ben natuurlijk nog echt beginner op snowboard gebied. Ik zit er aan te denken om een zomer abbo te nemen voor 160 euro zodat, ik in die 3 maandjes goed kan leren boarden. Ik kom uit de buurt van Tilburg dus het is gewoon een stuk dichterbij

    #6319

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Wat is er zo bijzonder aan snowworld als ik vragen mag? Behalve dat je een lange afdaling kan maken in landgraaf waar je bochtjes kan maken.

    Skidome is sinds dit seizoen 2,5x zo groot als vroegâh. Telt 3 banen. 1 blauwe, 1 rode en een funpark met permanente airbag. Voor een beginner is dat mijn ogen voldoende 😉

    In de zomer is het helemaal goed te doen omdat het dan lekker rustig is.

    #6320

    r-win
    Bijdrager

    Bedankt voor je reactie! Het voordeel van landgraaf vind ik dat de baan vrij lang is. Aangezien ik nog een beginner ben zal het de eerste tijd vooral bochtjes maken worden ;-). Ik zal dit weekend eens gaan kijken bij Skidome. Zijn de nieuwe pistes ongeveer net zo lang als de oude?

    #6321

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Zo ongeveer wel, alleen wat steiler.

    #6322

    r-win
    Bijdrager

    Kom jij daar regelmatig?

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 277)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.