Home Forums Algemeen Evenementen Seppe Smits verovert goud op WK snowboarden

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  guzzer 13 jaren, 3 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #5121

    guzzer
    Bijdrager

    ik wist niet goed waar dit te posten dus hier maar:

    http://www.sporza.be/cm/sporza/ander_nieuws/110122_smits_WK_slopestyle

    Seppe Smits verovert goud op WK snowboarden

    za 22/01/2011 – 16:28
    Snowboarder Seppe Smits heeft zich in La Molina (Spanje) tot wereldkampioen slopestyle gekroond. Vorige week veroverde Smits ook al brons in de discipline big air.
    snowboard
    Lees ook:
    Smits haalt WK-finale op de halfpipe niet
    Seppe Smits pakt brons op het WK Big Air
    Bekijk ook:
    Snowboardtips met Seppe Smits in 9 delen
    Voor Smits is het zijn tweede WK-medaille in acht dagen nadat hij vorige zaterdag in Barcelona al brons won in de discipline big air.
    Bij slopestyle moeten er verschillende sprongen worden gemaakt terwijl er een parcours wordt afgewerkt. Het onderdeel is in beeld om te worden opgenomen op de Olympische Winterspelen.

    Het WK snowboarden wordt om de twee jaar georganiseerd. In 2009 in het Zuid-Koreaanse Gangwon pakte Smits zilver in de big air. Hij moest toen enkel de Fin Markku Koski laten voorgaan.

    #5122

    mightym
    Bijdrager

    Heel nias, weet iemand waar ik zn run kan zien, run 2 schijnt het vetst te zijn…

    #5123

    mightym
    Bijdrager

    Heel nais, weet iemand waar ik zn run kan zien, run 2 schijnt het vetst te zijn…

    #5124

    Volgende keer ook ff via de nieuws insturen link rechts bovenin de site doorsturen. Dan knal ik het op de hompage, bedankt voor jullie support alvast!

    http://www.ultimate-snowboarding.com/snowboard-nieuws/nieuws-insturen

    #5125

    guzzer
    Bijdrager

    oke, volgende keer zeker

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.