Home Forums Algemeen Algemeen ride rodeo

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bjarne 11 jaren, 6 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #6515

    jonah1994
    Bijdrager

    hallo,
    Ik ben Jonah en had een vraag. Ik heb me enkele dagen geleden de ride rodeo binding gekocht. Maar zoals men vorige burton bindingen had ik deze in L besteld, mar nu kijk ik en zie ik dat de maximummaat US12 is terwijl ik 13 heb.. Is dit erg of te verwaarlozen? en de tippen van men boots steken een 4 tal cm uit men board. wie kan me de nodige info geven. mvg

    #6516

    bjarne
    Bijdrager

    hoi Jonah,

    4cm uitsteken is best veel; maar dit hoeft niet per se aan de binding te liggen; heb je al gekeken of je een wideboard hebt?

    Daarnaast: als je geen toe-drag hebt dan maakt het op zich niet uit; zorg wel dat je evenveel speling op je hielen als op je tenen hebt 🙂

    #6517

    jonah1994
    Bijdrager

    bedankt voor de reactie, ik heb geen wide board. Maar als ik het naast men oude plank leg zijn ze even breed. Het verschil is dat men bindingen bij men oude plank minder ruimte hebben langs de achterkant dan bij mijn nieuwe.

    #6519

    bjarne
    Bijdrager

    Kan je ze dan niet verder naar achter zetten?

    Met jouw schoenmaat zou ik persoonlijk altijd naar wideboards kijken; tenzij het gewone board echt een brede waist heeft.

    Ikzelf heb maat US12 (46 EU) en rij zelf altijd op een wideboard…

    #6521

    jonah1994
    Bijdrager

    Ik had me de lib tech c2btx 157
    aangeschaft. Ik heb er mijn oude bindingen opgezet en dan is het vrschil net hetzelfde als bij mijn oud boardje. Dus ik hoop dat het gewoon aan de biningen ligt.

    #6522

    bjarne
    Bijdrager

    zou je misschien een foto kunnen sturen van je bindingen gemonteerd op het board?

    het is moeilijk in te schatten wat je nu precies bedoeld hahahaha

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.