Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Raven Snowboards

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  raven-boards 13 jaren, 3 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #4136

    basz
    Bijdrager

    Hi,

    Ik kwam toevallig op een Nederandse site terecht van Raven Snowboards. Zij beweren dat ze dezelfde kwaliteit bieden als de bekende merk-boards, maar voor ongeveer de helft van de prijs. Ik moet zeggen dat het er op het oog wel ok uit ziet, maar heeft iemand hier meer info over of ervaringen mee?

    Greetz

    #4144

    avoriazzz
    Bijdrager

    [quote=”Basz” post=593]Hi,

    Ik kwam toevallig op een Nederandse site terecht van Raven Snowboards. Zij beweren dat ze dezelfde kwaliteit bieden als de bekende merk-boards, maar voor ongeveer de helft van de prijs. Ik moet zeggen dat het er op het oog wel ok uit ziet, maar heeft iemand hier meer info over of ervaringen mee?

    Greetz[/quote]

    Ik ken het merk niet, maar ik ben ook niet echt een merken kenner, maar ik denk dat het best wel goed zal zitten qua qualiteit. tenminste als je begint met snowboarden. mij eerste snowboard was van Generics, dat was een submerk van Head. Mijn pa bracht het board mee van de macro. niet echt een dikke board shop dus. het board was maar €80,-. Ik heb de 1e 2 jaar op dat board leren snowboarden en voor die 1e 2 jaar was het een perfect board! dus als je begint met boarden zijn zulke boards meestal nog niet eens zo verkeerd. als je verder wilt in het snowboarden dan moet je meestal toch naar de ietwat bekendere merken gaan kijken en dan ook echt specifiek naar een bepaalde categorie boards gaan zoeken.
    ik zeg bekendere merken omdat deze vaak redelijke service bieden en ze staan er om bekend om goede boards te maken, dus je weet dat je dan (meestal) safe bent.

    #4174

    basz
    Bijdrager

    Dat is dus ook waar ik bang voor ben. Als je net begint is het waarschijnlijk leuk spul, dus ik denk dat ik er niet heel veel aan zal hebben. B)

    #4995

    raven-boards
    Bijdrager

    Hallo allemaal,

    Ik ben afgelopen jaar begonnen met de verkoop van Raven Boards in de Benelux.
    Het is een merk dat daadwerkelijk goede kwaliteit levert en niet een of ander B-merk is.
    De prijzen zijn erg laag voor de kwaliteit die je ervoor krijgt.

    Tot nu toe heb ik alleen maar positieve reacties gehad en mensen zijn echt onder de indruk van de kwaliteit.

    Laat je dus niet afschrikken door de lage prijs.

    Mocht je meer info willen dan kan je altijd contact met me opnemen.

    Groeten,
    Sander

    #4997

    raven-boards
    Bijdrager

    Action pics:

    [img]http://i243.photobucket.com/albums/ff166/pyc-sport/Ola_von_Engel/7.jpg[/img]
    [img]http://i243.photobucket.com/albums/ff166/pyc-sport/Ola_von_Engel/6.jpg[/img]
    [img]http://i243.photobucket.com/albums/ff166/pyc-sport/Ola_von_Engel/5.jpg[/img]

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.