Home Forums Algemeen Algemeen Onderzoek naar nieuwe tool voor Snowboarders

Dit onderwerp bevat 13 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  fiedoincepdef 12 jaren, 3 maanden geleden.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #5931

    nick1989
    Bijdrager

    Als studenten van de Fontys Hogeschool in Eindhoven hebben we de opdracht gekregen om een nieuw product in de markt te zetten. Na weken van brainstormen zijn we op een hulpmiddel/tool voor snowboarders gekomen. Om te peilen of snowboarders hier ook echt iets in zien en om de snowboard markt in kaart te brengen zou ik jullie graag willen vragen om onderstaande enquête in te vullen. Hier zouden jullie ons heel erg mee helpen!

    Link naar enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=216336

    Alvast heel erg bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Nick de Laat

    #5933

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [b]Kunt u aangeven welke problemen/ergernissen u ondervindt tijdens de wintersport? (bijvoorbeeld met betrekking tot uw bindingen en/of uw snowboard)[/b]
    Langzame mensen

    [b]Wat voor hulpmiddelen gebruikt u nu om deze problemen op te lossen?[/b]
    Knuppels?

    Ik vermoed dat je heel veel van zulke antwoorden zal krijgen 😉

    Om heel eerlijk te zijn is het niet de beste enquete die ik gezien heb. Is het niet het onderwerp dan is het wel de vraagstelling.

    Het probleem met ijsvorming in je bindingen heeft te maken met een warm snowboard, smeltende sneeuw en daarna opvriezend. Van te voren je snowboard af laten koelen voorkomt smelten en vast vriezen.

    #5937

    dusky
    Bijdrager

    Ingevuld. Toevoeging op vraag 4: Burton EST bindingen.

    @ Kevin:

    Dat was inderdaad niet de meest nuttige vraag. Die heb ik beantwoord met “M’n handen”. 😛

    #5944

    ted-h
    Bijdrager

    Ik heb ze even geholpen…. Wie weet wat er uitkomt!

    #5945

    avoriazzz
    Bijdrager

    maar wat is er dan zooooo lastig aan sneeuw op mn board??? als ik mn poot los strap voor de lift schuif ik mn poot er een kaar keer overheen en bam, ik kan weer lekker makkelijk staan. en tijdens het boarden is sneeuw op mn board alleen maar chill, want zo kan je 10x makkelijker sneeuwballen sneeuw verzamelen.

    #5946

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”avoriazzz” post=2438]maar wat is er dan zooooo lastig aan sneeuw op mn board??? als ik mn poot los strap voor de lift schuif ik mn poot er een kaar keer overheen en bam, ik kan weer lekker makkelijk staan. en tijdens het boarden is sneeuw op mn board alleen maar chill, want zo kan je 10x makkelijker sneeuwballen sneeuw verzamelen.[/quote]

    Het leukste spelletje in de lift 🙂 Een dikke ijslaag in je binding is niet zo prettig, zeker niet met flow bindingen.

    Maar daar is al een oplossing voor: Board aanhouden 🙂

    #5947

    avoriazzz
    Bijdrager

    ja sleepliften idd wel, maar stoeltjesliften trek ik wel een schoen uit mn binding, want voor je het weet knalt er weer iemand net naast je en zit je 10 minuten super kut in die lift

    #5948

    rinus
    Bijdrager

    Ingevuld. Ik heb tot nu toe nog nergens echt last van gehad met ijs en sneeuw. Enige nadeel is dat m’n handschoenen slijten als ik de sneeuw wegbik met m’n vingers.

    #5949

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”avoriazzz” post=2440]ja sleepliften idd wel, maar stoeltjesliften trek ik wel een schoen uit mn binding, want voor je het weet knalt er weer iemand net naast je en zit je 10 minuten super kut in die lift[/quote]

    Zelfs dan niet :p

    #5950

    nincom
    Bijdrager

    Tip: Gebruik je ratchet van je binding.

    #6180

    nick1989
    Bijdrager

    Bedankt voor de input! Ik ben trots te mogen mededelen dat de tool daadwerkelijk is geproduceerd, mede dankzij jullie! Voor foto’s, informatie en de webshop kunt u terecht op http://www.snowkings.nl.

    #6183

    jann
    Bijdrager

    cool ding! Alleen een klein puntje: prikt die schroevendraaier niet snel door je jas? Misschien een dopje/rubber ding voor eromheen zodat ie niet onnodige schade aan je jas toebrengt. Maar misschien zit dat er al op….

    #6184

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik zie dus nergens of je het bitje kan vervangen door een andere?

    #6186

    fiedoincepdef
    Bijdrager

    Blablabla

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.