Home Forums Gear Kleding en toebehoren Nieuw snowboardjack!

Dit onderwerp bevat 35 reacties, heeft 19 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  mvm 13 jaren, 1 maand geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #3647

    woutertje
    Bijdrager

    Dames en Heren, Ik zoek een nieuwe jas!

    Ik vind bijvoorbeeld de DC Servo black jacket wel mooi zo vanuit internet gezien, iemand toevallig een jas gezien waarvan ie zegt: Die moet je hebben!

    Liefst donkere kleur met niet te opvallende patronen, of ze moeten echt heel vet zijn B)

    thnx

    p.s. Ik ben niet lui, gewoon benieuwd naar jullie meningen en t zou alleen maar tof zijn als iemand toevallig een jas aandraagt die ik supertof vind;)

    #3652

    ex
    Bijdrager

    Hmm ik vind bonfire tegenwoordig erg mooie jassen maken, en ook Airblaster :).

    #3658

    avoriazzz
    Bijdrager

    kijk anders ff op de flash catalogus van blue tomato
    http://www.blue-tomato.com/en/page.bto?page=flashkatalogseite
    staat er vast wel 1 voor je tussen

    #3679

    Anoniem

    ik zou blue-tomato en hotzone zeker eens checken, Burton vind ik dees jaar een beetje tegenvallen bij de jackets, volcom vond ik altijd wel al mooie (donkere) jassen hebben

    #3694

    avoriazzz
    Bijdrager

    [quote=”Michielfm” post=120]ik zou blue-tomato en hotzone zeker eens checken, Burton vind ik dees jaar een beetje tegenvallen bij de jackets, volcom vond ik altijd wel al mooie (donkere) jassen hebben[/quote]

    gelukkig meer mensen die mijn mening delen, wat valt burton dit jaar vies tegen zeg!

    #3705

    nickmachine
    Bijdrager

    Hellow ,ik ben nog nooit zo tevreden van een merk geweest als van foursquare !
    Dat zit echt als gegoten en er zijn meestal echt handige extra’s in verwerkt.
    Dus mischien iets voor u ?

    het beste met je zoektocht …

    #3777

    woutertje
    Bijdrager

    Hoi Iedereen, thnx voor de replies!

    Ik ben iemand die graag zijn jassen in de winkel koopt dus blue-tomato heb ik slechts snel gecheckt, toch bedankt!

    Burton viel me inderdaad tegen, en uiteindelijk ben ik vandaag bij eurofuncenter in scheveningen uitgekomen op de 686 M-65 black denim, ofterwijl http://686.com/products/mens/jackets/786/m-65/ProductInfo.php (de donkere van de twee)

    #3785

    genesiz
    Bijdrager

    Nice, ziet er ook wel casual uit. De spullen van Airblaster zien er ook wel vet uit, maar ik heb nog geen winkel in NL gevonden die die heeft 🙁

    #3800

    Anoniem

    [quote=”GenesiZ” post=229]Nice, ziet er ook wel casual uit. De spullen van Airblaster zien er ook wel vet uit, maar ik heb nog geen winkel in NL gevonden die die heeft :([/quote]

    online kopen, hoewel een shop zo zijn voordelen heeft..

    #3821

    Anoniem

    [quote=”GenesiZ” post=229]Nice, ziet er ook wel casual uit. De spullen van Airblaster zien er ook wel vet uit, maar ik heb nog geen winkel in NL gevonden die die heeft :([/quote]

    Waarom dan niet kopen in een online shop? Je kan toch altijd retourneren.

    #3856

    woutertje
    Bijdrager

    [quote=”GenesiZ” post=229]Nice, ziet er ook wel casual uit.[/quote]

    True, en ik gebruik m ook casual, dus dat komt goed uit:)

    #3859

    mayolein
    Bijdrager

    [quote=”ex!” post=90]Hmm ik vind bonfire tegenwoordig erg mooie jassen maken, en ook Airblaster :).[/quote]
    Eens! Heb zelf net een Bonfire jas gekocht (van Blue Tomato) en hij is echt geweldig! Eigenlijk was ik van plan hem alleen te dragen tijdens het boarden, maar nu draag ik hem eigenlijk altijd wanneer het koud is. Nu nog een broek erbij vinden.. 😉

    #3897

    avoriazzz
    Bijdrager

    [quote=”Gdzr” post=269][quote=”GenesiZ” post=229]Nice, ziet er ook wel casual uit. De spullen van Airblaster zien er ook wel vet uit, maar ik heb nog geen winkel in NL gevonden die die heeft :([/quote]

    Waarom dan niet kopen in een online shop? Je kan toch altijd retourneren.[/quote]

    maar het is gewoon chiller in een shop:P
    ik vind het nooit super erg om bij een leuke winkel met nice personeel iets meer te moeten betalen, want zo houd je de scene ook alive!

    #3898

    Anoniem

    [quote=”avoriazzz” post=348][quote=”Gdzr” post=269][quote=”GenesiZ” post=229]Nice, ziet er ook wel casual uit. De spullen van Airblaster zien er ook wel vet uit, maar ik heb nog geen winkel in NL gevonden die die heeft :([/quote]

    Waarom dan niet kopen in een online shop? Je kan toch altijd retourneren.[/quote]

    maar het is gewoon chiller in een shop:P
    ik vind het nooit super erg om bij een leuke winkel met nice personeel iets meer te moeten betalen, want zo houd je de scene ook alive![/quote]

    Klopt. Beetje praten met de medewerkers. Altijd lachen. Ook kan het wel is voordelen hebben als je dan later terug komt. Om een board te kopen oid.

    #3905

    genesiz
    Bijdrager

    True, maar moet ook het geld nog hebben. Moet morgen de auto naar de garage brengen voor een ‘kleine’ reparatie en dat gaat ook dik 700,- kosten 🙁 dus ik zal het nog even met mijn Shaun White jasje moeten doen 😀

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.