Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Nieuw snowboard na 14 jr plezier

Dit onderwerp bevat 18 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 10 jaren, 5 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #6885

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    De binding met meer metaal zal stijver zijn, dan de plastic variant. Het ombouwen is niet mogelijk. Onderdelen van flow bindingen zijn niet los verkrijgbaar tenzij je contacten hebt met de importeur. Maar in theorie is het mogelijk om er een SE van te maken.

    #6886

    giel
    Sleutelbeheerder

    Gisteren bij freestyle sports geweest, wat een drukte! 🙂
    Wel goed geholpen met het samenstellen van een shortlist. De bindingen was ik al uit, flow. Vanwege mijn postuur geadviseerd om te kiezen voor de stijvere nx2.

    Snowboards:
    [url=http://www.wintersporters.nl/snowboardtest/snowboard/18]K2 slayblade 2013 [/url]
    [url=http://www.wintersporters.nl/snowboardtest/snowboard/3]Ride highlife ul[/url]
    Burton custom flying V

    Waar in de shop mn voorkeur uitging naar de k2 of de ride. Neig ik nu wat meer richting de burton, dit vanwege de meer uitgesproken hybrid shape en aanwezigheid van frostbite.

    Met bootsize 12 zit ik op het randje van een wide board. Toch probeer ik liever een ‘ normaal’ board, speelser, snellere kantenwissel.

    #6897

    giel
    Sleutelbeheerder

    Van bovenstaande board selectie, kan iemand zijn ervaring hiermee delen?
    Met name voor gebruik op harde pistes.

    Ik heb een lichte voorkeur voor de burton, maar ben wat terughoudend vanwege het channel systeem met flow bindingen. Geen risico dat de bindingen gaan schuiven?

    #6898

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Staar je niet blind op frostbite.

    Ik heb geen ervaring met die channel, maar die is de afgelopen jaren wel verbeterd. Dus het schuiven zal niet snel gebeuren.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.