Home Forums Algemeen Algemeen Lesgeven aan vrienden

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  strolysyba 13 jaren, 1 maand geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #5526

    strolysyba
    Bijdrager

    Hallo mensen,

    ik ga volgende week met een paar vrienden naar Snowworld. Ze kunnen allemaal niet snowboarden, en nu hadden ze het leuke idee (ahum) dat ik ze wel eens les zou kunnen geven. Ik heb geprobeerd ze van dit slechte idee af te helpen, maar mijn pogingen zijn mislukt. Heeft iemand dit ooit gedaan, en vooral, hoe moet ik zorgen dat ze na een paar uur een beetje normaal op hun board staan? Alvast dank! Groetjes

    #5527

    dontlikejelly
    Bijdrager

    Dit youtube kanaal bevat uitstekende filmpjes over hoe te leren snowboarden. Gaan echt stap voor stap met oefening. Hier kan je inspiratie uit halen (of ze zelf laten kijken).

    [url=http://www.youtube.com/user/SnowProfessor]http://www.youtube.com/user/SnowProfessor[/url]

    #5528

    strolysyba
    Bijdrager

    Dank je!

    #5529

    de-bengel
    Bijdrager

    Dat is echt een heel chil kanaal, veel beter en gedetailleerder uitgelegd dan andere kanalen.

    #5530

    marck
    Bijdrager

    ik leer ze meestaal eerst roetsje remmen.en dan leg ik de techniek uit om te sturen.en dan vooral derop aanduide dat ze op voorste voet moeten hangen en door de knie moete buigen,heen wijze waar ze heen willen zodat je lichaam automatisch meedraait en dan tenen of haken de sneeuw indrukken.en ze zo ff laten proberen en doen en meestal komen ze der dan wel uit.

    #5531

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Laat het lesgeven aan de leraren over 😉

    Een goede vriend geeft zijn vrienden geen les. Tenzij je natuurlijk een leraar bent. Er zijn zoveel dingen waar je op moet letten en er zijn zoveel mensen die denken dat ze les kunnen geven.

    #5533

    strolysyba
    Bijdrager

    Ja, dat heb ik ze dus ook duidelijk proberen te maken..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.