Home Forums Indoor Overige indoor hallen Indoorhal snowboard

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 12 jaren, 6 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #5967

    mvanham
    Bijdrager

    Hallo,

    Ik ga dit jaar voor het eerst op wintersport. Nu wil ik daarvoor graag leren snowboarden, dus wil dit doen in een indoorbaan in Nederland. Ik woon in de buurt van Amsterdam. Weten jullie misschien een goede baan in de buurt?

    En wat is het beste, een lopende band baan? Of sneeuw? Ik ben dus een beginner

    Gr

    #5969

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Een indoor rollerbaan is wel beter voor je houding dan een sneeuwbaan. Alleen is de ervaring heel anders dan op sneeuw.

    Wil je een goede houding ga voor de rollerbaan, wil je een wat mindere houding maar meer het wintersport gevoel ga voor de sneeuwbaan.

    Je hebt bij Velzen/Spaarnwoude Snowplanet zitten 😉

    #5970

    mvanham
    Bijdrager

    Okee, bedankt!

    De cursus van snowworld zit helaas vol, ik kan daar alleen nog een snelcursus doen, vandaar.
    Nu is er ook nog in de buurt een borstelbaan buiten. Ervaringen?

    #5972

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Borstelbanen zijn kut zeg ik uit ervaring. Heb 3 jaar lang training gehad op een borstelbaan en examen gedaan voor Snowboard Instructeur A. Was nog nooit zo blij om daar nooit meer heen te moeten.

    Aan de andere kant. Het is goedkoop, je techniek wordt er wel beter van. De nadelen zijn geen sneeuwbeleving, minder goed voor je materiaal en vallen doet meer pijn.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.