Home Forums Algemeen Foto’s & video’s het post je ultimate boarden in Ned/Belg foto/vid

Dit onderwerp bevat 48 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  gielleke 13 jaren, 3 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
  • Auteur
    Berichten
  • #4714

    gielleke
    Bijdrager

    Willemstad, puntje van Noord-Brabant, tussen Roosendaal en Rotterdam. Was wel wennen in dat flinke pak sneeuw. Respect voor die gasten die de berg oplopen en dan naar beneden snowboarden. Na 1 uur was ik aardig gesloopt door het naar boven lopen.

    Staan de 180ties op de gopro? Willen wel bewijs zien natuurlijk 馃槈 Wel gaaf dat we nu gewoon in Nederland in de verse sneeuw kunnen spelen! Nooit gedacht dat ik in Nederland poeder rijden zou leren…

    #4715

    genesiz
    Bijdrager

    Uh, is dat willemstad? Waar dan precies? Ik rij er elke dag langs, straks ook weer, om naar mijn werk te gaan. Ik werk op het industrieterrein Dintelmond 馃檪

    #4720

    avoriazzz
    Bijdrager

    te vet, net in het bos wezen ”boarden” was eigenlijk niet genoeg sneeuw om lekker te kunnen rijden, maar stukken van 50 meter heb ik toch wel kunnen doen 馃榾 ik woon in een plaatsje onder nijmegen en hier is gelukkig een bos met een heuvel van denk ik 50/75 meter hoog maar door de bomen net te weinig sneeuw op de steilere stukken om ff door te doen en een paar mooie bochtjes te draaien, iets vlakker ging wel goed en was ook leuk te doen… morgen weer

    #4722

    gielleke
    Bijdrager

    Dat is toevallig 馃檪
    Als je vanuit r’dam komt rijden heb je vast wel eens voor de laatste brug gestaan. De brug net voor de afslag Willemstad. Daar is het aan de linkerkant, als je uit r’dam komt.

    #4727

    genesiz
    Bijdrager

    Bij cafe de hel? Of iets verder langs die dijk naar Willemstad?

    Je bent zeker ook wel een vaste klant bij Van Bellen? Mooie zaak is dat, heb ik mooie Force SL’s gescoord voor een sjieke prijs!! 馃榾

    #4729

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik rij daar meerdere keren per week langs als ik naar Skid么me ga.

    Vind het altijd zo leuk om dat bord Welkom in Brabant te zien 馃檪

    #4731

    genesiz
    Bijdrager

    Als je vanaf r.dam komt staat er een woordje bij geschreven 馃榾

    “Welkom in Brabant, KUT” 馃榾

    #4733

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ja die ja, heb er nog een foto van gemaakt :p

    #4736

    gielleke
    Bijdrager

    Moet toch altijd lachen als ik dat bord zie. Kan het niet helpen 馃檪

    Van Bellen kom ik wel regelmatig inderdaad. Laat mijn portemonnee wel zoveel mogelijk thuis… enthousiasme is dodelijk voor de centen!
    Inmiddels verkopen ze geen Union bindingen meer volgens mij. Ze hebben wel een nieuwe locatie. Al eens geweest?

    Exacte locatie
    http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.691278,4.405662&spn=0.001995,0.005681&z=18

    Ben jij leraar bij Skidome Kevin? Je zou zeggen dat Zoetermeer of Den Haag meer sneeuw is voor het aantal kilometers dat je rijdt toch?

    #4737

    wulu
    Bijdrager

    [quote=”avoriazzz” post=1182]te vet, net in het bos wezen ”boarden” was eigenlijk niet genoeg sneeuw om lekker te kunnen rijden, maar stukken van 50 meter heb ik toch wel kunnen doen 馃榾 ik woon in een plaatsje onder nijmegen en hier is gelukkig een bos met een heuvel van denk ik 50/75 meter hoog maar door de bomen net te weinig sneeuw op de steilere stukken om ff door te doen en een paar mooie bochtjes te draaien, iets vlakker ging wel goed en was ook leuk te doen… morgen weer[/quote]

    Woon je in Groesbeek?? Genoeg mooie plekken te bedenken langs de 7 heuvelen weg.

    #4743

    avoriazzz
    Bijdrager

    haha iemand die groesbeek kent, nog niet vaak gehoord 馃榾
    ik kom zelf uit milsbeek, ligt net onder groesbeek, maar ik ga boarden tussen misbeek en groesbeek in, in het bos, daar zijn de hellingen iets steiler.

    maar de 7heuvelenweg valt zwaar tegen om te boarden hoor! ik heb het geprobeerd, maar met de auto/fiets lijkt het een stuk stijler 馃檨 het gaat niet echt hard met je board…

    #4746

    genesiz
    Bijdrager

    Huh, geen Union meer? Vorige keer stond de nieuwe Force daar nog volgends mij, ik heb daar een Force SL setje van vorig jaar gekocht.

    De oude locatie heb ik nooit gezien, ben al een paar keer bij de nieuwe geweest. Erg mooie zaak!! en lekker gratis/makkelijk parkeren voor de deur.

    Voordeel is natuurlijk ook dat het 5min van mijn werk is, anders was het altijd Duijvestein maar dat is weer een pokke end rijden.

    #4748

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”Gielleke” post=1198]Moet toch altijd lachen als ik dat bord zie. Kan het niet helpen 馃檪

    Van Bellen kom ik wel regelmatig inderdaad. Laat mijn portemonnee wel zoveel mogelijk thuis… enthousiasme is dodelijk voor de centen!
    Inmiddels verkopen ze geen Union bindingen meer volgens mij. Ze hebben wel een nieuwe locatie. Al eens geweest?

    Exacte locatie
    http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.691278,4.405662&spn=0.001995,0.005681&z=18

    Ben jij leraar bij Skidome Kevin? Je zou zeggen dat Zoetermeer of Den Haag meer sneeuw is voor het aantal kilometers dat je rijdt toch?[/quote]

    Hoe de hell(egatsplein) kom je daar bij die dijk :p

    Ik ben onder andere ski en snowboardleraar bij Skidome. Zoetermeer heeft wel meer sneeuw, maar geen gezelligheid. En qua kilometers scheelt het niet veel, qua reistijd enorm veel. Want vanuit de Hoeksche Waard naar Skidome is bijna nooit file. Zie maar is zonder file in Zoetermeer te komen :p

    #4751

    gielleke
    Bijdrager

    Als je het zo stelt klinkt het logisch inderdaad. Vertel mij wat over die files. Ik rij elke dag van Willemstad naar Den Haag. Dat is ook de voornaamste reden dat ik een maandabonnement bij Zoetermeer heb. Als de files echt erg zijn, dan ga ik gewoon een uurtje snowboarden en dan zijn de ergste files wel weer voorbij.

    Bij die dijk kom je door parallel te gaan. Afslag Willemstad en dan zie je na het viaduct (of ervoor ligt eraan van welke kant je komt) een lange weg omhoog gaan.

    #4753

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Als je nog is een aubergine kleurige passat variant voorbij ziet rijden de andere kant op die door kan rijden zwaai dan :p

    Ik ga maar weer is richting skidome. Over een uurtje weer lesgeven. En tussen de lessen door maar is kijken om wat filmpjes te schieten.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.