Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Custom snowboard ontwerp?

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  tallstranger 11 jaren, 3 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #6300

    zypher
    Bijdrager

    Hallo daar,
    Ik snowboard nu al een tijdje met gehuurd materiaal, en ik denk dat het eens tijd is om een eigen snowboard te gaan kopen. Nou ben ik vrij creatief ingesteld, en het leek me dus erg leuk als ik een eigen snowboard zou kunnen ontwerpen. Ik ben al een beetje rond gaan kijken op internet, maar kan eigenlijk niks vinden behalve stickers. Dus is stickers op je board plakken de enige manier, of is het mogelijk om ergens je eigen design naartoe to sturen en dat dat snowboard dan voor je gemaakt wordt? (En zoja, waar?)

    Alvast bedankt!
    Casper

    #6301

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Pro worden, dan mag je eigen plank maken :p

    Ik geloof dat Burton zoiets had met de 13 Series. Mocht je niks kunnen vinden zal ik vanavond wel even een poging wagen of ik het nog kan vinden 😉

    #6729

    thepostman
    Bijdrager

    Hebben jullie nog iets gevonden op dit gebied? Of wordt het gelijk erg kostbaar?

    #6730

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Je reageert op een onderwerp dat bijna een jaar oud is. Burton 13 series is er niet meer, dus dat wordt googlen

    #6734

    tallstranger
    Bijdrager

    zoek Geronimo Snowboards. Ze doen het nog custom boardjes maken maar niet meer aan lopende band.

    Kan zelf kiezen wat er allemaal IN je boardje zelf zit + eigen ontwerp.

    Standaardkost 825 euro + alle extras of vele kleuren is nog eens surplus

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.