Home Forums Algemeen Foto’s & video’s Camera

Dit onderwerp bevat 19 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 13 jaren, 4 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #3992

    genesiz
    Bijdrager

    De auto of de camera 🙂

    Auto was volgends mij dik 18.000,-, de camera is meegenomen uit de usa en is daar $299,- dus zal iets van ruim € 220,- zijn.

    Lang leve de lage dollarkoers, heb mijn board ook uit de USA voor de helft van de prijs!! 😛

    #3995

    Anoniem

    [quote=”GenesiZ” post=445]De auto of de camera 🙂

    Auto was volgends mij dik 18.000,-, de camera is meegenomen uit de usa en is daar $299,- dus zal iets van ruim € 220,- zijn.

    Lang leve de lage dollarkoers, heb mijn board ook uit de USA voor de helft van de prijs!! :P[/quote]

    de camera 😉 dude, da is geen geld, als ge zo iets hier koop zitte rap aan 500 flappe
    nice koopje!

    #4299

    guzzer
    Bijdrager

    ik heb een samsung smx-f34, was net geen 200 euro en ik ben er heel blij van.
    gewoon nog een leuke fish-eye zoeken.
    Het is niet te duur voor een camera en perfect voor wintersport, hij is klein en ligt goed in de hand

    hier een grappig filmpje, we waren vorig jaar met een grote groep waar de meeste nog leerden snowboarden, maar we hebben ons geamuseerd 😉

    #4345

    disco
    Bijdrager

    Ben aan het kijken naar een camera.

    Denk dat het de Contour HD wordt.

    #4601

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ik gebruik mn Nokia N86 met 8mp camera en GoPro als ik iets wil vastleggen.

    Voor mn telefoon heb ik een dingetjes gemaakt zodat er een fisheye achterkan en de GoPro zit vaak op mn board vast of ik heb em in de hand en na de kerst heb ik dat ding zodat hij voor de borst komt.

5 berichten aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.