Home Forums Algemeen Foto’s & video’s Camera

Dit onderwerp bevat 19 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 13 jaren, 4 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #3841

    Anoniem

    Dit topic is om te zeggen welke camera of ander product jij gebruikt om foto’s van jou of je vrienden te nemen.

    welke camera gebruik je voor zowel video’s als pic’s

    #3842

    Anoniem

    Ik gebruik simpelweg mijn GSM, ik heb deze hiervoor gekocht en heeft een speciale camera die zeer goed is 5mp goede video functie en voor foto’s een speciale sneeuw functie!

    #3845

    Anoniem

    Heb zelf een dslr. Maar die neem ik eigenlijk nooit mee op wintersport. Geen zin dat hij kapot gaat ofzo.

    Gebruik dan een panasonic lumix cameratje.

    #3847

    Anoniem

    [quote=”Gdzr” post=294]Heb zelf een dslr. Maar die neem ik eigenlijk nooit mee op wintersport. Geen zin dat hij kapot gaat ofzo.

    Gebruik dan een panasonic lumix cameratje.[/quote]

    wat is een dslr?
    gewoon een digitale camera, die panasonic?

    #3848

    Anoniem

    dslr = digitale spiegel reflex camera.

    die panasonic is gewoon normaal ja. Zo’n platte camera. Huis tuin en keuken gebruik

    #3850

    Anoniem

    [quote=”Gdzr” post=297]dslr = digitale spiegel reflex camera.

    die panasonic is gewoon normaal ja. Zo’n platte camera. Huis tuin en keuken gebruik[/quote]

    ah, ok 🙂 wil je idd ni kapot..
    dacht ik al.

    #3851

    nelita
    Bijdrager

    Heb ook een dslr. Ik neem hem meestal 1 nm mee tijdens het boarden, maar dan wel heel goed beschermd…

    #3853

    Anoniem

    [quote=”Nelita” post=302]Heb ook een dslr. Ik neem hem meestal 1 nm mee tijdens het boarden, maar dan wel heel goed beschermd…[/quote]

    dan heb je wel top foto’s! stel er zo dan maar rap eentje in als avatar 😉

    #3857

    genesiz
    Bijdrager

    Nikon D300 met wat primes en een flinke wide-angle. Komen best leuke plaatjes uit 🙂 http://www.markmeisner.com

    #3883

    Anoniem

    [quote=”GenesiZ” post=308]Nikon D300 met wat primes en een flinke wide-angle. Komen best leuke plaatjes uit 🙂 http://www.markmeisner.com[/quote%5D

    amai, idd vette plaatjes!

    #3892

    nelita
    Bijdrager

    [quote=”Michielfm” post=304][quote=”Nelita” post=302]Heb ook een dslr. Ik neem hem meestal 1 nm mee tijdens het boarden, maar dan wel heel goed beschermd…[/quote]

    dan heb je wel top foto’s! stel er zo dan maar rap eentje in als avatar ;)[/quote]

    Done…!

    #3894

    Anoniem

    [quote=”Nelita” post=343][quote=”Michielfm” post=304][quote=”Nelita” post=302]Heb ook een dslr. Ik neem hem meestal 1 nm mee tijdens het boarden, maar dan wel heel goed beschermd…[/quote]

    dan heb je wel top foto’s! stel er zo dan maar rap eentje in als avatar ;)[/quote]

    Done…![/quote]
    nose picker! (y)

    #3956

    rockstardio
    Bijdrager

    Go Pro HD of contour HD cams aanraders zijn ook bestand tegen vocht.

    #3983

    genesiz
    Bijdrager

    De GoPro HD is wel vet, foto’s zijn niet echt van hoge resolutie maar de filmpjes zijn echt nice 😛 Maatje van me heeft er een en we hebben een shitload aan dingen gebouwd om hem overal op vast te plakken, vasthouden en vast te sjorren voor tijdens het boarden 😛

    Dit filmpje hebben we gemaakt op zijn S2000!!

    [url]http://vimeo.com/13149707[/url]

    #3988

    Anoniem

    [quote=”GenesiZ” post=436]De GoPro HD is wel vet, foto’s zijn niet echt van hoge resolutie maar de filmpjes zijn echt nice 😛 Maatje van me heeft er een en we hebben een shitload aan dingen gebouwd om hem overal op vast te plakken, vasthouden en vast te sjorren voor tijdens het boarden 😛

    Dit filmpje hebben we gemaakt op zijn S2000!!

    [url]http://vimeo.com/13149707[/url][/quote]

    en wat kost da grapke? 🙂

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.