Home Forums Algemeen Tips & tricks boxen slide

Dit onderwerp bevat 9 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 13 jaren, 3 maanden geleden.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #4814

    marck
    Bijdrager

    hey

    ik vroeg me af hoe jullie boxen slide,want ik ben nu bezig met beetje freestyle aan het opbouwen.en ik mertke dat ik boxen slide,super vet vind om te doen.
    maar nu het probleem ik schiet der meestal aan de zijkant der van af.als ik een 50/50 slide wil doen of me board begint te draaie naar een boardslide.heeft hier iemand hier een tip voor wat ik prcs moet doen.omdat te verkomen maar gewoon mooi nice naar beneden slide.

    #4816

    avoriazzz
    Bijdrager

    altijd naar het eind van de box/rail kijken

    #4818

    marck
    Bijdrager

    owkej bedankt zal dat is doen ik kijk meestal ook wel naar me board ja,of ik wel goed op de box blijf en niet deraf sgiet

    #4823

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”avoriazzz” post=1278]altijd naar het eind van de box/rail kijken[/quote]

    Vertel hem ook gelijk de rest dan 😉 Want met alleen kijken kom je er niet.

    Het is belangrijk bij een 50-50 dat je je schouders gelijk houdt aan je snowboard. Hetzelfde als de snowboardhouding voor op de piste.

    Schouders rechtdoor = rechtdoor. Schouders gedraaid = draaien.

    Gezien je andere reacties, dat je in de buurt van skidome woont. Kom is langs op een dag dat ik er ben en dan wil ik je best helpen 😉

    #4828

    marck
    Bijdrager

    iscool,bedankt zal wel ff laten weten wanneer ik x ga,dan spreek ik je wel ff op het forum aan of je der dan ook bent.alvast bedankt in iedergeval.

    #4929

    rinusrups
    Bijdrager

    Vandaag voor ’t eerst noseslide op de box gedaan :woohoo: alleen boardslide lukt me niet, waarschijnlijk leun ik teveel op m’n voorste voet bij het draaien? :huh:

    #4930

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Boardslide is heel simpel te doen door simpel weg erop te springen en op beide benen te staan 😉

    #4935

    mayolein
    Bijdrager

    [quote=”KevinHoogendam” post=1392]Boardslide is heel simpel te doen door simpel weg erop te springen en op beide benen te staan ;)[/quote]
    Bijna iedereen die ik dat voor het eerst zie doen gaat achterover leunen, waardoor die boardslide al heel snel verandert in bilslide…
    Dus ook hier geldt: schouders boven je boardje kinders! 🙂

    #4938

    rinusrups
    Bijdrager

    Owkeej, nou, dat ga ik dan maar in Oostenrijk proberen, vanavond weg!!

    #4950

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”Mayolein” post=1397][quote=”KevinHoogendam” post=1392]Boardslide is heel simpel te doen door simpel weg erop te springen en op beide benen te staan ;)[/quote]
    Bijna iedereen die ik dat voor het eerst zie doen gaat achterover leunen, waardoor die boardslide al heel snel verandert in bilslide…
    Dus ook hier geldt: schouders boven je boardje kinders! :)[/quote]

    Het bewust maken van een bilslide is daarintegen wel sick 🙂

    Ik kreeg net te horen dat mn board weer verdomd scherpe staalkanten heeft, dus dat wordt weer botten anders heb ik er niks aan en die snowboard juist fijner dan mn oude.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.