Home Forums Algemeen Algemeen bindingen

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  kevinhoogendam 12 jaren, 3 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #6135

    larson01
    Bijdrager

    zou ik capstraps op men bindingen kunnen zetten zijn van burton maar weet ni dewelke wel oudere.

    #6139

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Als jij demontabele straps hebt.

    – 2 plastic strips
    – band met buckle/ratel

    Dan kan je gewoon een losse cap kopen a 40 euro van Burton en die erop schroeven.

    #6143

    boardboy
    Bijdrager

    Oke ik drop het hier maar..

    Ik heb 2 jaar geleden in Oostenrijk ofzo gedwongen nieuwe bindingen moeten kopen omdat die van mij helemaal naar de klote waren, tijdens een afdaling met hoge snelheid kwam me voet los van het board.. Ik heb toen voor heel veel geld een setje gekocht en deze op mijn board gemonteerd dit paste precies. Nu heb ik vorige winter een nieuw board gekocht omdat die van mij helemaal naar de klote was, Burton V Rocker echt een heel fijn boardje.. Mijn bindingen pasten er alleen niet op toen ik ze erop wou zetten ja erg stom van me, ik heb toen in die schijfjes waarmee je ze op je board bevestigd wat gaatjes geboard en er wat aan geknutseld en nu passen ze op mijn board! Alleen krijg ik hem maar vast met 3 schroefen, is er hier een oplossing voor of ben ik erg stom geweest? Heelveel boeit het niet want ze staan stevig vast maar moet wel elke dag de schroefies aandraaien..

    #6145

    larson01
    Bijdrager

    hey, ken er zelf niet zo veel van maar had het ook en heb er beetje teflon rond de schroeven gedaan en geen last meer van.(gewoon in de doe het zelf te vinden)

    #6146

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    [quote=”BoardBoy” post=2644]Oke ik drop het hier maar..

    Ik heb 2 jaar geleden in Oostenrijk ofzo gedwongen nieuwe bindingen moeten kopen omdat die van mij helemaal naar de klote waren, tijdens een afdaling met hoge snelheid kwam me voet los van het board.. Ik heb toen voor heel veel geld een setje gekocht en deze op mijn board gemonteerd dit paste precies. Nu heb ik vorige winter een nieuw board gekocht omdat die van mij helemaal naar de klote was, Burton V Rocker echt een heel fijn boardje.. Mijn bindingen pasten er alleen niet op toen ik ze erop wou zetten ja erg stom van me, ik heb toen in die schijfjes waarmee je ze op je board bevestigd wat gaatjes geboard en er wat aan geknutseld en nu passen ze op mijn board! Alleen krijg ik hem maar vast met 3 schroefen, is er hier een oplossing voor of ben ik erg stom geweest? Heelveel boeit het niet want ze staan stevig vast maar moet wel elke dag de schroefies aandraaien..[/quote]

    Burton werkt met het channel systeem of 3D inserts. Bij een 3D insert kunnen er ook maar 3 schroeven in.

    En voor het losdraaien. Haal een setje nieuwe boutjes waar nog loctide opzit.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.