Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Big Airbag in Sneeuwattractiepark Skidôme

Dit onderwerp bevat 27 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  r-win 11 jaren, 5 maanden geleden.

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #6280

    dusky
    Bijdrager

    Vandaag is de dag! Officiële opening. Ik ben benieuwd. Helaas moet ik vandaag werken, dus ik ben niet van de partij. 😛

    En jij een goeie wintersport, Kevin. 😀

    #6312

    phimic
    Bijdrager

    Hoi Holland,

    Kan iemand mij vertellen of de bigairbag er nu nog ligt?

    Alvast bedankt,

    Grtz,

    Philip

    #6313

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    De airbag is permanent bij skidome. Deze ligt er dus nog 😉

    #6314

    phimic
    Bijdrager

    hoi Kevin,

    Gisteren al ondervonden, maar toch bedankt.:)

    grtz,

    phimic

    #6315

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    backflips gemaakt?

    #6317

    phimic
    Bijdrager

    Hehe,

    Moet ik efkes lachen. Ik ben ondertussen al 40, ben al blij dat er niks kraakt als ik gewoon rechtdoor ga:laugh:

    Maar amuzeer mij wel hoor…

    Grtz,

    Philip

    #6318

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ja dat moet natuurlijk wel he haha. Ik ga binnenkort ook maar weer is. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatste truukjes gemaakt heb.

    #6391

    r-win
    Bijdrager

    Gisteren voor het eerst de big air geprobeerd :pinch: Dat ding land wel erg zacht!:blush:

    #6392

    bjarne
    Bijdrager

    ik stuiter altijd door xD

    heb je gesprongen zonder helm?

    #6394

    r-win
    Bijdrager

    Hahaha nee wel met helm…. Ik heb die geleend van een van de mensen die daar ook waren.

    #6395

    bjarne
    Bijdrager

    awesome 😛 de eerste keer dat ik er op ging had ik moeite met de snelheid in te schatten; flikkerde ik bijna van de schans af hahahaha!

    #6400

    r-win
    Bijdrager

    hahahah ja was wel vet… was 4e keer dat ik snowboarde:P vond best eng hahah!
    Ik vond dat ook lastig idd. Iemand had het keer voorgedaan en ik wist dat ik gewoon snelheid moest maken, echter kwam ik niet helemaal lekker recht aan dus op de schans stuurde ik bij…. iets meer dan gehoopt maar ging goed:) Het is gefilmt, zal kijken of ik aan het filmpje kan komen, verder was het saaie jump overigens:P.

    #6634

    r-win
    Bijdrager

    Gisteren weer wat gekloot op de big air. Kan nu een 180 maken en goed landen op me voeten maar, nu zit ik te denken welke trick nog meer niet te lastig is maar, leuk is om te oefenen. Een 360 haal ik telkens niet helemaaal… dan land ik niet mooi recht. Overigens snowboard ik er recht op af… wellicht schuin aanrijden? Iemand tips?

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.