Home Forums Indoor Skidôme Rucphen Big Airbag in Sneeuwattractiepark Skidôme

Dit onderwerp bevat 27 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  r-win 11 jaren, 5 maanden geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #6230

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Sinds dinsdag ligt de Big Airbag klaar voor gebruikt op de nieuwe baan. Dagelijks geopend.

    Wie gaat er wanneer voor de doubles, triples of wat dan ook?

    #6235

    dusky
    Bijdrager

    Ik kom binnenkort wel weer eens langs, als het park nog wat meer gevormd is. Hoe staan de vorderingen daarmee?

    #6237

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    De rails zijn gemaakt. Hier moeten alleen nog platen tussen en dan kunnen we ze neerzetten.

    Zodra die binnen zijn zal het hard gaan hoop ik.

    #6239

    dusky
    Bijdrager

    En kickers?

    #6241

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Vermoedelijk een kleine en een grote.

    De Airbag is te vergelijken met de normale schans. Qua afstand ongeveer gelijk en de afzet is qua vorm het zelfde. Geen achterlijke hoeveelheid kick zoals bij de meeste 🙂

    #6242

    dusky
    Bijdrager

    En die kleine schans, is die kleiner dan die “kleine” schans waarop ik al m’n botten gekneusd heb? :+

    #6243

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Hoe moet ik dat weten?

    #6244

    dusky
    Bijdrager

    Nou, jij werkt er. 😛

    #6245

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Ja ik werk, maar dan weet ik nog niet alles he 😉

    Ik verwacht een ukkie zoals altijd en eentje van redelijk formaat.

    #6268

    marck
    Bijdrager

    maar zo’n airbag is da voor iedereen geschikt,of alleen voor de gevorderen springers?

    ik heb nog helemaal geen ervaring met springen over kickers.
    zou zo airbag dan goed zijn om het te leren of is het verstandiger eerst op een kleine kicker te oefenen.

    #6269

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    De afzet is van hetzelfde formaat als de schans die op andere baan ligt. Die is zo’n 5 meter.

    Simpel gezien kan iedere knuppel een airbag springen. Al zou ik toch eerder een kleine kicker gaan proberen. Want ook op de afzet kan het fout gaan.

    #6273

    dusky
    Bijdrager

    Alleen kun je dan niet terecht bij Skidome. 🙁 Ik zég toch, maak nou die kleine kicker. 😛 Misschien is rechts naast de medium kicker nog plek?

    http://www.facebook.com/photo.php?v=344128032297979&set=o.285331251532609&type=2&theater

    Het ziet er wel al vet uit though.

    Zullen we de topicnaam veranderen in “Funpark Skidome” trouwens?

    #6274

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Daar heb ik niks over te zeggen. Ik hoop dat er op de oude baan een klein schansje komt zodat alle dagjes mensen die maar verrot rijden en weg blijven uit het park 🙂

    En als ik het al voor zou stellen, dan zou het nog niet gebeuren. Want die medium kicker wordt kleiner dan jij denkt 😉 Niet zo aanstellen en gewoon springen.

    #6275

    dusky
    Bijdrager

    Binnenkort kom ik weer eens naar Skidome, ik hoop volgende week vrijdag, misschien heb ik dan vrij. Die big air bag lijkt me ook gaaf. 😛

    #6276

    kevinhoogendam
    Bijdrager

    Goedzo! Ik ben er dan niet :p Ik vertrek zaterdag naar Saalbach Hinterglemm voor een week. Dus de kans bestaat dat je eerder in het nieuwe park rijdt dan ik zal doen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.