Home Forums Algemeen Algemeen baseplate,

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  seq 13 jaren, 4 maanden geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #4262

    robertkoolen
    Bijdrager

    Hallo,

    Ik heb een burton snowboard, maar raiden (nitro) bindingen, nu past dat niet met de base plate’s iemand een idee waar ik Baseplate’s kan kopen die in mijn raiden bindingen passen en de gaten overeen komen met een burton snowboard.

    groeten!

    #4267

    Anoniem

    [quote=”Robertkoolen” post=719]Hallo,

    Ik heb een burton snowboard, maar raiden (nitro) bindingen, nu past dat niet met de base plate’s iemand een idee waar ik Baseplate’s kan kopen die in mijn raiden bindingen passen en de gaten overeen komen met een burton snowboard.

    groeten![/quote]

    Ja hoor, je moet een mailtje sturen naar burton waarin je je probleem meld en je moet een transaction kit aanvragen, hiermee kan je eender welke bindingen vast zetten op je board. en deze is gratis!

    hopelijk was dit behulpzaam 😉

    #4269

    rinus
    Bijdrager

    @ Michiel: Gratis? Serieus? Zijn het dan wel specifiek plates voor die bindingen?

    #4277

    Anoniem

    [quote=”Rinus” post=726]@ Michiel: Gratis? Serieus? Zijn het dan wel specifiek plates voor die bindingen?[/quote]

    Ja hoor, ik iemand die ook een ander merk van bindingen op een burton ESt wilde zetten deze heeft ook de transaction kit gebruikt en hij kreeg ze er mooi op. neen, niet specifiek voor die bindingen gewoon voor alle :p

    #4278

    rinus
    Bijdrager

    Ah, specifiek voor de EST-boards. Ik vond het al een beetje raar.

    Dan is de volgende vraag aan de TS: heb je een EST-board of nog eentje met reguliere inserts?

    #4338

    seq
    Bijdrager

    Ik zit met hetzelfde probleem als de TS. Mijn plank heeft wel nog het oude 3D systeem. Iemand een andere oplossing? Ik heb passende baseplates gevonden, maar wanneer er een serieuze slag op de bindingen komt (bij het landen van 180’s bvb) verdraait deze toch nog.

    #4347

    seq
    Bijdrager

    Na wat rondzoeken op internet ben ik teweten gekomen dat Nitro en Rome een 3D compatibilty set gemaakt hebben. Deze 2 sets zouden identiek aan elkaar zijn. Een telefoontje naar een Nitro of Rome verdeler moet genoeg zijn om zo een set jou richting uit te laten komen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.