Home Forums Gear Snowboards en toebehoren Alternatief voor Burton Custom

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  robski1970 10 jaren, 3 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #6930

    robski1970
    Bijdrager

    [b]Lengte:173 cm
    [b]Gewicht:70 kg
    [b]Schoenmaat:41,5
    [b]Discipline: All Mountain / allround
    [b]Voorkeur voor merk: Niet echt. Mogelijk Forum, Ride, Bataleon, K2
    [b]Voorkeur voor vorm: ?

    Ik rijd al vele jaren op een Burton Custom 158. Deze bevalt op zich nog uitstekend. Alhoewel, ook mijn vorige board was een Custom dus ik ken eigenlijk niets anders. Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuw board, dit mede ingegeven door alle nieuwe technieken en ontwikkelingen. Ik ben een redelijk ervaren boarder (25-30 sneeuwweken) die veelal lekker cruised op de piste en af en toe een klein sprongetje maakt en stukjes off-piste meepakt. Ik zoek een wendbaar board met goede controle op gemiddelde tot hogere snelheid en daarnaast grip op ijsplaten en voldoende float in de poeder.

    Iemand tips of suggesties? Alvast bedankt voor de moeite!

    #6941

    robski1970
    Bijdrager

    Na een super goede voorlichting bij Burnside in Deventer, heb ik gekozen voor de Rome Agent Rocker. Gisteren een uurtje indoor geboard in Landgraaf en de eerste indruk is top. Makkelijke kantenwissel, zeer wendbaar en stabiel. Ook switch rijden een stuk makkelijker dan met een camber board. Dit smaakt absoluut naar meer, op naar de Alpen!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.